Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Als je wat bewuster met je rechtervoet omgaat, kun je zorgen dat de remlichten niet zo snel aangaan. Niet helemaal op laten komen is voldoende. Ik reed laatst achter een Tesla met nieuw nummerbord, en die deed niets anders dan gas geven en weer loslaten. Geeft een mega onrustig verkeersbeeld. Net of je in New York rijdt :)

Nieuwe Tesla nog wel gegroet, maar alles boven een T registratie komt niet meer van dezelfde planeet als wij, ik groet alleen nog S-regs.

Overigens is het groeten in Vlaanderen nog wel in orde. Vooroordelen over Wallonië zijn recent weer eens bevestigd ;)

hi René, het zou jammer zijn als je de nieuwere platen niet meer groet :-( Zelf heb ik ZJP op 5 jan 2015 gehaald en zwaai altijd door hand op te steken, net als op het water. Ook de alarmlichten laat ik knipperen om aan te geven op het forum te zitten. Trouwens mijn vrouw lag dubbel van het lachen toen er in de eerste week in Vinkeveen door een grijze S gezwaaid werd. Dit was ze niet gewend in welke auto dan ook? Mensen kijken ook naar haar als ze in de Tesla rijd. Of kijken ze naar de Tesla zei ik toen! :)

- - - Updated - - -

Ben ook van 12-2014 en wist eerlijk gezegd niet eens dat dit gebruikelijk was. Geef ons even de tijd om het te leren. Zwaai me een slag in de rondte nu met al die taxi's in Amsterdam :biggrin:

Ja, ik stond laatst bij Schiphol Rijk naast een tesla taxi chaufeuse. Leuke dame dus ik zocht oogcontact om te zwaaien. Ze keek strak voor zich uit. Dus toen het groen werd even zeer stevig weggereden om indruk te maken. Taxi's tesla's zijn toch begrenst?
 
Ik doe al een tijdje pogingen om de Tesla taxi's ook aan het groeten te krijgen. Lukt regelmatig! :smile:
Ik ben laatst met Erally pet op bij Schiphol Taxi (tesla's) langs geweest en gemeld dat de chauffeurs moeten zwaaien naar andere Tesla's dus lekker volhouden. Als er 200 Taxi's al zwaaien dan gaat de rest ook wel komen een keer, behalve de stoicijnse types die uberhaupt niks zien onderweg ;-)
 
Ik weet dat er minstens 25 TKL zijn Maarten, waarvan ik er één ben. En dan ook nog 1-TKL.... dus waarom altijd dat niet vermelden van een kentekenplaatnummer? Je kan er toch niets mee, en iedereen kan het toch lezen op straat?

Er zijn nou eenmaal mensen die het vanwege de privacy niet fijn vinden dat hun kenteken algemeen (via fora e.d.) bekend wordt, of dat via hun kenteken bekend wordt dat ze op dat moment op een bepaalde plek waren.
Om die niet in de problemen te brengen vind ik het wel zo netjes om dat even weg te halen. Is maar een klein photoshop klusje, als ik de foto toch aan het kleiner maken ben.
Als degene met de kapotte rem leds het hier leest, weet hij best dat hij op dat moment daar was en kan hij er naar laten kijken.
Just courtesy....:smile:
 
Er zijn nou eenmaal mensen die het vanwege de privacy niet fijn vinden dat hun kenteken algemeen (via fora e.d.) bekend wordt, of dat via hun kenteken bekend wordt dat ze op dat moment op een bepaalde plek waren.
Om die niet in de problemen te brengen vind ik het wel zo netjes om dat even weg te halen. Is maar een klein photoshop klusje, als ik de foto toch aan het kleiner maken ben.
Als degene met de kapotte rem leds het hier leest, weet hij best dat hij op dat moment daar was en kan hij er naar laten kijken.
Just courtesy....:smile:

Ok, best valide punt... Echter is meer schijn privacy uiteraard...
 
Ik ben wel benieuwd wie ik heb gezien afgelopen week.
Heen Wilnsdorf, kwam samen aan met een blauwe, en na ons kwamen er nog 5! Terwijl alles al bezet was. Bij Hirschberg even gepraat met iemand die daar een hotel had. Verder niemand meer gezien bij Achern, Egerkingen, Lully en Chambery... Gisteren terug alleen een Duitser bij Lully, bij de volgende stops telkens een blauwe met kind en een husky achtige hond. Leuk dat de kids elkaar herkenden en telkens zwaaiden. Een rode bij Achern met een Engels sprekende heer alleen wees me de beste plek nav de 'standtijd'. Daar ook iemand uit Rotterdam die naar Metz wilde rijden en nog niet wist dat waldlaubersheim open was. Ook weer gezien bij Urmond. Na Urmond een P met 'pinking' ik haalde hem eerst in maar moest snel terug, toch te weinig capaciteit om lekker door te rijden tot huis... Werd toen weer 'teruggepakt'
 
Toevallig (gezien het vroege kenteken) een forumlid waarmee ik vanmiddag heb gesproken bij de outlet in Maasmechelen?

- - - Updated - - -

Hoe krijg ik deze foto nou weer gedraaid (vanaf mijn smartphone geladen). De ene keer op zijn kop, de andere keer goed terwijl de foto op dezelfde manier wordt genomen. Iemand?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Views: 341
Last edited: