Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Lees net in de Telegraaf, ja die lees ik, een artikel waarin vermeld wordt dat er nu 2300 Tesla's in Nederland op kenteken staan waarvan 10% taxi's. Er zijn er nu zo'n 100 actief op dit forum.
Oh ja, mijn grote held Maarten St komt er ook nog in voor. Hij/jij stelt dat de grote doorbraak afhangt van de introductie van de Tesla model 3. Ik wou dat dit waar was. Ik vrees echter dat het zwalkende beleid van onze overheid een veel grotere invloed heeft.

Gelukkig is de doorbraak van EV niet afhankelijk van ons regerinkje (of een model3). Een duidelijk teken aan de wand voor mij is dat BMW, Audi en VW de handschoen hebben opgepakt. Het spel is op de wagen. Dankzij Tesla als gamechanger.
 
Vanmorgen om 6:50 op de A16 bij Dordrecht zie ik eerst een paar bekende koplampen dichterbij komen ##-XV@-## en toen die voorbij was zag al weer de achterlichten van een andere Model S voorbij rijden ##-Z@@-##. Er zaten misschien maar 3 auto's tussen.

Langzaam, maar zeker...
 
Vanmorgen om 6:50 op de A16 bij Dordrecht zie ik eerst een paar bekende koplampen dichterbij komen ##-XV@-## en toen die voorbij was zag al weer de achterlichten van een andere Model S voorbij rijden ##-Z@@-##. Er zaten misschien maar 3 auto's tussen.

Langzaam, maar zeker...

Als dat Z kenteken bij een rode ms hoorde is mijn vrouw jou voorbij gereden met een leen tesla. Reed jij langzaam of zij te snel?
 
Wie stond er vanmiddag rond 17u in Urmond te laden?

Nederlandse nummerplaat 2-TRT-xxx of iets in die aard en in een grijze kleur als ik het me goed herinner. Je stak vriendelijk je hand op en ik was in een blauwe Tesla mijn zoontje aan 4 aan het entertainen.

Iemand van hier?
 
Last edited:
Ik zie zoveel Tesla's om me heen elke dag (regio Eindhoven) dat het ondoenlijk wordt om hier een lijst met halve kentekens bij te houden om te vragen of ze hier ook wel eens rondneuzen :). Maarre als je af en toe in Eindhoven bent en een witte, rode, grijze, zwarte of blauwe Tesla rijdt, de hartelijke groeten! Die andere Tesla die je zag rijden en die enthousiast zijn hand op stak, dat was ik!:biggrin:
 
Ik zie zoveel Tesla's om me heen elke dag (regio Eindhoven) dat het ondoenlijk wordt om hier een lijst met halve kentekens bij te houden om te vragen of ze hier ook wel eens rondneuzen :). Maarre als je af en toe in Eindhoven bent en een witte, rode, grijze, zwarte of blauwe Tesla rijdt, de hartelijke groeten! Die andere Tesla die je zag rijden en die enthousiast zijn hand op stak, dat was ik!:biggrin:

Goedzo, eentje van de oude stempel die nog groet :)
(Ps, ik vind groeten als je langsrijdt/inhaalt wel wat minder handig dan bij een tegemoetkomende Tesla.)
 
Ik krijg ook zin er de brui aan te geven. Gisteren tussen Den Haag en Venlo vijf Ssen gezien, laders bij SuC Oosterhout niet meegerekend. Zegge en schrijve Ene (1) kijkt maar op. Zelfs S** kentekens vinden het niet nodig te groeten. Bij de SuC stond ik bijkans IN de auto van de buurman, eveneens een S**, dus een rijder van het eerste uur, geen kik. Of word ik juist wel herkend en heb ik een slechte reputatie? :crying: Je staat toch niet voor gek als je groet?? :confused:
 
Ik krijg ook zin er de brui aan te geven. Gisteren tussen Den Haag en Venlo vijf Ssen gezien, laders bij SuC Oosterhout niet meegerekend. Zegge en schrijve Ene (1) kijkt maar op. Zelfs S** kentekens vinden het niet nodig te groeten. Bij de SuC stond ik bijkans IN de auto van de buurman, eveneens een S**, dus een rijder van het eerste uur, geen kik. Of word ik juist wel herkend en heb ik een slechte reputatie? :crying: Je staat toch niet voor gek als je groet?? :confused:


Ik zwaai ook altijd maar zijn er weinig die wat teug doen.