Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie doet er mee met een test voor een smart charging App?

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo collega Tesla-rijders,

Ik wil jullie graag uitnodigen voor een gebruikerstest die wij namens een van onze klanten uitvoeren.

Ben je geïnteresseerd in het slim laden van je auto zodat je bespaart op het milieu en je portemonnee? Wij zijn op zoek naar Tesla rijders voor een gebruikerstest op 15 september bij de Supercharger in Dordrecht*

Kijk of je in aanmerking komt via Smart charging en meld je aan.

Alvast bedankt!

*) De Tesla zelf wordt niet gebruikt als testobject. Om het testen zo zuiver mogelijk te houden kunnen wij op dit moment nog niet zeggen wie onze klant is. Dit zullen wij uiteraard na de test delen als je dat zou willen weten.
 
Hallo collega Tesla-rijders,

Ik wil jullie graag uitnodigen voor een gebruikerstest die wij namens een van onze klanten uitvoeren.

Ben je geïnteresseerd in het slim laden van je auto zodat je bespaart op het milieu en je portemonnee? Wij zijn op zoek naar Tesla rijders voor een gebruikerstest op 15 september bij de Supercharger in Dordrecht*

Kijk of je in aanmerking komt via Smart charging en meld je aan.

Alvast bedankt!

*) De Tesla zelf wordt niet gebruikt als testobject. Om het testen zo zuiver mogelijk te houden kunnen wij op dit moment nog niet zeggen wie onze klant is. Dit zullen wij uiteraard na de test delen als je dat zou willen weten.
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn met je vraagstelling........
SuC Dordrecht is voor mij een kwartier rijden maar ik ben (nog) niet getriggerd..........

Edit: ik ben klant bij Eneco, heb zonnepanelen en heb Jetlix.........waarom zou ik komen?
 
Last edited:
Ha mensen,

Ik ben Erik, een newbie op het forum hier, maar werk samen met HJK aan dit onderzoek. Hij zit momenteel in het vliegtuig, dus ik reageer even op jullie vragen.

Over ons
Om maar meteen te beginnen met de dubbele anonimiteit: Helemaal eens dat dit enigszins dubieus kan overkomen. Wij zijn van Het ConsultancyHuis (www.hetconsultancyhuis.nl) en we doen deze gebruikerstest voor een van onze klanten. De enige reden dat HJK onze naam niet eerder had genoemd was omdat we het niet wilden laten overkomen als een commercial post, achteraf gezien hadden we dat misschien beter anders kunnen aanpakken.

Over onze klant
Ik denk dat jullie wel zullen kunnen begrijpen waarom we de klantnaam niet kunnen delen (in ieder geval niet voor de test compleet is): om de testdata zo zuiver mogelijk te houden is het belangrijk dat onze testers er blanco ingaan.

Reacties
@is3: een kopje koffie en een kleine tegoedbon voor de testers die naar Dordrecht willen komen. Voor de "materiele" rewards zal je het dus niet moeten doen, maar wij hoopten een paar testers te kunnen vinden die mee willen werken aan nog meer innovatie op het gebied van smart charging. Gebruikerstesten helpen om betere software te ontwikkelen.

@Tampert: niet fake dus, alleen zoals hierboven gezegd: we hadden de aankondiging wat beter kunnen doen. Volgende keer nemen we dat zeker mee

@Keezje: sorry, ik begrijp jouw reactie niet helemaal? Wat mis ik?

Hoop dat dat helpt!
 
Ha mensen,

Ik ben Erik, een newbie op het forum hier, maar werk samen met HJK aan dit onderzoek. Hij zit momenteel in het vliegtuig, dus ik reageer even op jullie vragen.

@Keezje: sorry, ik begrijp jouw reactie niet helemaal? Wat mis ik?

Hoop dat dat helpt!
Als ik ga bekijken of ik aan een onderzoek over smartcharging kan/wil meedoen, en de eerste vraag is of mijn Tesla van mijzelf is, of wordt geleaset, haak ik meteen af, lijkt me irrelevant en info die ik niet met een onbekende onderzoeker en/of onbekende opdrachtgever wil delen.
 
@HCH-NL nou ben je nog steeds anoniem. Je verschuilt je achter je bedrijfsnaam. Is het bezwaarlijk om je bericht met je eigen naam te ondertekenen terwijl je verwacht van vele Tesla bezitters dat ze al hun gegevens aan je openbaren?
Persoonlijke informatie verstrekken aan anonieme mensen die het ook nog eens voor een commerciële opdrachtgever doen zal wat mij betreft voor 100% mislukken. Iets wat niet direct 'deugt' zal ook niet gaan deugen.
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Inderdaad, ik ben Erik van Eekelen, en wij werken voor meerdere opdrachtgevers.

Wij geloven dat software beter wordt door het testen met echte gebruikers en we hopen via deze oproep geïnteresseerden te vinden om software te verbeteren.

Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag en zal ik ze proberen later op de dag te beantwoorden. Ik hoop dat er mensen zijn die willen helpen.
 
Denk heel relevant of lease of koop. En wat dan nog als je dit soort info deelt? Zelfde gedoe met VIN nummers en kentekenplaten blurren. Voor wat? Wat hebben anderen eraan dan? Het is geen BSN nummer.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. VIN nummers staan gewoon zichtbaar achter de achterruit en het kenteken? Zeker als je hem in de lease hebt staat hij op naam van de lease maatschappij en ik plak hem ook niet af wanneer hij voor het huis staat of op een parkeerplaats. Maar ook voor niet-lease rijders.... niemand kan er wat mee. Ik maak mij zelf ook "schuldig" aan kentekenplaat blurren maar eigenlijk dus onzin. En dat terwijl mijn kenteken goed voor Tesla promotie gebruikt kan worden ;-);;; het begint namelijk met PR ;-).
 
Natuurlijk is het gedoe met kentekens en VIN's flauwekul...
maar daar gaat het hier wat mij betreft niet om... iedereen mag van mij heel veel weten - wil alleen van te voren wel even graag worden voorgesteld... zoiets. Nu wordt je gevraagd vragen te beantwoorden.. maar door wie, voor wie, waarom...
 
Denk heel relevant of lease of koop. En wat dan nog als je dit soort info deelt? Zelfde gedoe met VIN nummers en kentekenplaten blurren. Voor wat? Wat hebben anderen eraan dan? Het is geen BSN nummer.

Lijken me heel verschillende zaken, maar ik vertel gewoon niet de eerste de beste (...) onderzoekert wat ik bezit en hoe ik dat financier. En dat bij vraag 1 over toch echt een ander onderwerp. Zonder een privacystatement. En dan weer twee jaar lang proberen aanbiedingen voor beleggingen cq financieringen uit mijn mailbox te weren. Doei.
 
  • Like
Reactions: is3
Lijken me heel verschillende zaken, maar ik vertel gewoon niet de eerste de beste (...) onderzoekert wat ik bezit en hoe ik dat financier. En dat bij vraag 1 over toch echt een ander onderwerp. Zonder een privacystatement. En dan weer twee jaar lang proberen aanbiedingen voor beleggingen cq financieringen uit mijn mailbox te weren. Doei.
Je hoeft pas je gegevens in te vullen als je de vragen hebt doorlopen. De vragen zijn puur om voor hen te bepalen of je wel tot de doelgroep behoort of niet. Dus ik bedoel er gewoon mee, je vult eerst anoniem alles in, daarna als mocht blijken of je überhaupt voldoet aan het gewenste profiel kan je besluiten om je gegevens in te vullen....of niet dus. Het VIN en kentekenplaat blurren haalde ik alleen maar aan ivm vergelijking tegen in mijn ogen de overtrokken reacties aangaande privacy.