Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Voor het ophalen van mijn Tesla op zaterdag 13 december knoop ik er een avondje en nachtje Tilburg aan vast. Nog goede restaurant en hotel suggesties?
voor de nieuwjaarsreceptie van tesla club Belgium op 31 januari in Tilburg heb ik volgende hotel gereserveerd op een 8 km van Tesla)
Auberge Du Bonheur
Adres: Bredaseweg 441
Tilburg, 5036 NA, Nederland
Telefoon: +31134686942

mocht je hier naartoe gaan, laat dan iets weten... ik kan nog tot 30 januari annuleren:wink:
 
voor de nieuwjaarsreceptie van tesla club Belgium op 31 januari in Tilburg heb ik volgende hotel gereserveerd op een 8 km van Tesla)
Auberge Du Bonheur
Adres:Bredaseweg 441
Tilburg, 5036 NA, Nederland
Telefoon:+31134686942

mocht je hier naartoe gaan, laat dan iets weten... ik kan nog tot 30 januari annuleren:wink:

Is wel een van de betere hotels in Tilburg denk ik. En je kunt daar ook goed eten. In centrum schijnt restaurant Taste ook goed te zijn.
 
Zonet telefoontje gekregen uit Tilburg of ik mij bewust was dat de P85D op 21 inch zomerbanden wordt geleverd en of ik al een oplossing had voor de winter. Ik hoop dat we in maart geen winterse toestanden meer gaan meemaken maar de T-Sportline velgen en Michelin sneeuwbanden staan al klaar in de garage - just in case...

Hebben jullie ook zo'n telefoontje gekregen?
 
Zonet telefoontje gekregen uit Tilburg of ik mij bewust was dat de P85D op 21 inch zomerbanden wordt geleverd en of ik al een oplossing had voor de winter. Ik hoop dat we in maart geen winterse toestanden meer gaan meemaken maar de T-Sportline velgen en Michelin sneeuwbanden staan al klaar in de garage - just in case...

Hebben jullie ook zo'n telefoontje gekregen?

Nee nog geen telefoontje gehad. Maar ik heb ook 19" wielen (wel P85D). Hier gaan later winterbanden op. Dan 20" of 21" zomer wielen. 20" onder BMW535d was een ramp. regelmatig lekke velg. Benieuwd naar ervaringen van 21" en 22" rijders
 
Zonet telefoontje gekregen uit Tilburg of ik mij bewust was dat de P85D op 21 inch zomerbanden wordt geleverd en of ik al een oplossing had voor de winter. Ik hoop dat we in maart geen winterse toestanden meer gaan meemaken maar de T-Sportline velgen en Michelin sneeuwbanden staan al klaar in de garage - just in case...

Hebben jullie ook zo'n telefoontje gekregen?

Yep - ben deze NM opgebeld geweest met dezelfde vraag. En neen, ik heb geen backup oplossing ;-) mocht het sneeuwen of zo, dan hopen we dat met AWD uit de weg kunnen, voor zover dat echt iets zal uitmaken met dat soort weer....
 
De eerste post op dit forum.
Besteld: 25 sept 2014
Geboorte: 5 nov.2014 tm 10 nov 2014
Verwachte leverdatum: 23 dec 2014 (late december)
Status:PYour Model S is in transit from the factory.

De leverdatum is het bewijs dat de Kerstman echt bestaat en Sint en Piet niet....
:smile:

Model S85 / Black / panoroof /Techpack/ Ambient Light / Mistlampen / Autopilot / Air suspension / Nappaleder / Ultra High Fidelity Sound System / Park sensors / Security pack/ Recycling Fee / 19" /Brake Calipers Black /VIN59019 /

 
Ga je je Tesla nog inschrijven in 2014 of pas begin 2015?


De eerste post op dit forum.
Besteld: 25 sept 2014
Geboorte: 5 nov.2014 tm 10 nov 2014
Verwachte leverdatum: 23 dec 2014 (late december)
Status:PYour Model S is in transit from the factory.

De leverdatum is het bewijs dat de Kerstman echt bestaat en Sint en Piet niet....
:smile:

Model S85 / Black / panoroof /Techpack/ Ambient Light / Mistlampen / Autopilot / Air suspension / Nappaleder / Ultra High Fidelity Sound System / Park sensors / Security pack/ Recycling Fee / 19" /Brake Calipers Black /VIN59019 /

 
Vandaag was het dan zo ver......de Telsa in Tilburg in ontvangst genomen. Leuk om de rondleiding te doen en te zien hoe ongelofelijk veel Tesla er op dit moment gebouwd worden. Je struikelde over de Tesla's en de voorraad accu's. Op mijn vraag hoeveel Tesla's er vandaag afgeleverd worden keek ze op haar formulier en zei met droge ogen: 20 stuks. En dat de komende weken iedere dag......Wat een geld komt er binnen zeg! Respect!

Meteen naar huis gereden om de laadinstallatie te testen. Na 5 minuten zag ik dat ie 60KM per uur aanhet laden was en voelde ik een "innerlijke rust" komen.... :smile:

We kunnen gaan genieten....
 
Eerste post op dit forum (Belgisch/Nederlandse sectie) - vandaag de link gekregen op Tesla Event in Sint Stevens Woluwe <= Dank je voor alle links en tips !

Besteld : 26/08/2014
Bevestigd : 03/09/2014
Verwachte levering was eind december
Manufactured : eerste week nov.
Levering : 8 December 2014
Ipv onder de kerstboom werd het een Sinterklaas :D

Model 85S / Blauw / Grijze (Grey Napa) lederen zetels / Dual chargers / techpack / parking sensors / high fidelity sound system / interior lighting
 
De delivery van de eerste P85D die op vandaag stond ingepland om 14u Fremont time werd gisteren gecancelled. Tesla neemt extra tijd om de eerste P85Ds die van de lijn rollen een grondige kwaliteitscontrole te geven. Alle ogen zijn op deze wagen(s) gericht dus ik kan begrijpen dat ze niet het risico willen lopen dat er iets niet 100% in orde mee is.

In de marge hiervan is er ook het bericht dat er een nieuwe software update nakende is, namelijk Adaptive Cruise Control. Dit zou nog voor het einde van het jaar zijn.