Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb net nog een keertje (was alweer een weekje geleden) naar Mijn Tesla gesurfd en zag dat de wagen wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden....Of wil dit zeggen dat ze toch dat weekje nog nodig zullen hebben om alles in orde te krijgen?

Uw nieuwe status kan zowel 1 week oud zijn als pas vandaag ingeschakeld zijn. Is dus wel een essentiele onbekende factor. Wagen moet van Tilburg naar België gebracht worden en daarna ingeschreven worden. Wetende dat er eind Q2 nog een pak moeten uitgeleverd worden in een strakke timing, vrees ik dat u zich niet al te veel illusies moet maken dat u kan - of Tesla zelf wil schuiven met vooropgestelde leveringsdatum.
 
Bij mij stond die status er gisteren ook en hij stond ook effectief in Zaventem in de garage. Ik moest er toevallig zijn om mijn alloygators nog binnen te brengen, dus ik heb em al kunnen bewonderen :). De levering was normaal voorzien op 25/6 maar gaat waarschijnlijk nog vervroegd worden. Er stonden redelijk veel Tesla's om klaargemaakt te worden voor levering en maandag zouden er nog 37 geleverd worden.

Ik heb net nog een keertje (was alweer een weekje geleden) naar Mijn Tesla gesurfd en zag dat de wagen wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden.
Wil dit zeggen dat ik misschien morgen best een keertje naar sec Aartselaar bel om te informeren of de levering vroeger kan voorzien worden? (Staat nu op volgende
week donderdag) Of wil dit zeggen dat ze toch dat weekje nog nodig zullen hebben om alles in orde te krijgen?
 
whoop whoop! Tesla belde net dat ik hem vanavond om 18u al mag gaan afhalen :cool: *excited*.

Bij mij stond die status er gisteren ook en hij stond ook effectief in Zaventem in de garage. Ik moest er toevallig zijn om mijn alloygators nog binnen te brengen, dus ik heb em al kunnen bewonderen :). De levering was normaal voorzien op 25/6 maar gaat waarschijnlijk nog vervroegd worden. Er stonden redelijk veel Tesla's om klaargemaakt te worden voor levering en maandag zouden er nog 37 geleverd worden.
 
whoop whoop! Tesla belde net dat ik hem vanavond om 18u al mag gaan afhalen :cool: *excited*.
De auto is ik weet ni hoe zaaaligg :p Ik ben nog een beetje in shok :). Hopelijk worden die van jullie ook snel geleverd en kunnen jullie er ook van genieten. Nog even een fototje :)
uploadfromtaptalk1434751808300.jpg