Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Op 2 mei heb ik mijn bestelling bevestigd. Status is sinds een week "onderweg uit de fabriek". Geschatte leverdatum eind juni... :).

Het is de traditie van nu een opsommingetje te doen, nietwaar? ;-)

S70D, wit, pano-dak, standaardvelgen, next-gen seats, pianolak, alcantara-zwart, autopilot, premium interieur, ultra hifi, intelligente luchtvering.

En nu wachten nog!
 
Veel plezier er mee!
en? direct naar de E-Rally?

Bedankt! Kan er niet van over dat hij van mij is! Wat een wagen. De CEE stekker en logging via de domotica werkt ook ondertussen en heb de nodige poorten open moeten zetten op de firewall om de app te laten werken als de wagen op Wifi zit.
Bij de levering wou ik natuurlijk zo snel mogelijk vertrekken en ben ik (en de Nederlandse DS) mijn Type 2 kabel vergeten, ik zal dus nog eens langs Aartselaar moeten.

Wou me vorige week nog inschrijven voor de E-rally maar was te laat, alles volzet...
Wil ook nog even iedereen op het forum bedanken, jullie hebben de wachttijd draaglijk gemaakt ;-)
 
Geweldig hè, ik herinner me mijn eerste rit met klamme handjes nog erg goed, toen ik van Brussel terug naar huis reed op een donkere natte winteravond. Maar gelukkig duurt dat niet heel lang en ben je je Tesla snel gewoon en wil je niets anders meer...

Bedankt! Kan er niet van over dat hij van mij is! Wat een wagen. De CEE stekker en logging via de domotica werkt ook ondertussen en heb de nodige poorten open moeten zetten op de firewall om de app te laten werken als de wagen op Wifi zit.
Bij de levering wou ik natuurlijk zo snel mogelijk vertrekken en ben ik (en de Nederlandse DS) mijn Type 2 kabel vergeten, ik zal dus nog eens langs Aartselaar moeten.

Wou me vorige week nog inschrijven voor de E-rally maar was te laat, alles volzet...
Wil ook nog even iedereen op het forum bedanken, jullie hebben de wachttijd draaglijk gemaakt ;-)
 
In Nederland krijg je de MIA, ik weet niet of je in België behalve de 120% aftrekbaarheid nog een premie krijgt. Ik dacht het niet? Ikzelf ben Belg en woon in België, maar ben huisarts in Nederland. Dus ik moet rekening houden met de Nederlandse regeltjes. De MIA moet aangevraagd zijn binnen de 3 maanden na offerte. Daar is mijn boekhouder nu mee bezig.