Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mooi.... Ook die rode calipers vind ik mooier dan de zwarten..... zeker als je de 21" velgen hebt. Ik zie dat je ook de folding mirrors hebt, hoe ver gaan ze nu ongeveer naar binnen? Lijkt niet zo heel veel te zijn, maar misschien is dit bedriegelijk op de foto?
IMG_1615.JPG


in totaal wordt de wagen +/- 22 cm smaller.
 
Blijkbaar zijn er weinig nieuwe bestellingen bij onze Nederlanders en Belgen. Tevens blijkt het moeilijk om een beeld te krijgen van bestel datum | confirmatie | Productie | leveringsdatum.
Krijgen de Amerikanen sowieso prio levering tov. EU ? Zie daar besteldata met levering 1 maand later.

Waaruit trek je deze conclusie? Uit de meldingen hier? Want lang niet iedereen zal zich op dit forum aanmelden.
 
Prachtige bak, Marco. Gefeliciteerd!!! Het wachten waard neem ik aan...
thanks, het is een feest om ermee te mogen rijden.:rolleyes:
het is moeilijk, maar het wachten waard.

- - - Updated - - -

22 cm scheelt toch wel flink. Aangezien de Tesla zo'n 15 cm breder is dan normale auto's.
Mooie auto en mooie velgen. De rode remklauwen maken het echt af en laten het ware karakter zien: sportieve elegantie.
bedankt.
de Tesla is 4 cm breder dan mijn vorige A7.
dit zit hem alleen in de spiegels.
 
Ik heb hem besteld op 6 december. Op 23 december werd hij final.
Er was echter wel iets speciaals met mijn bestelling: ik had gekozen voor levering in juni 2014, terwijl ik ook april of mei kon kiezen. Later heb ik dat vervroegd, toen was april niet meer mogelijk, maar mei nog wel.
Dus ik verwacht hem in mei.
 
.. dan moet er wel een boot komen

Ik heb het idee dat er nu dagelijks boten met Tesla's binnen komen. Op de planning stond dat we maandagochtend om 10 uur twee Tesla's konden ophalen, maar naar nu blijkt is er vandaag één binnengekomen die op tijd klaar zal zijn voor maandag en verwachten ze de tweede donderdag/vrijdag. We kunnen er dus maandag in ieder geval zeker een ophalen, mogelijk beiden. Ze werken in ieder geval enorm hard om alles zo snel mogelijk uit te leveren.
 
Ik heb het idee dat er nu dagelijks boten met Tesla's binnen komen. Op de planning stond dat we maandagochtend om 10 uur twee Tesla's konden ophalen, maar naar nu blijkt is er vandaag één binnengekomen die op tijd klaar zal zijn voor maandag en verwachten ze de tweede donderdag/vrijdag. We kunnen er dus maandag in ieder geval zeker een ophalen, mogelijk beiden. Ze werken in ieder geval enorm hard om alles zo snel mogelijk uit te leveren.
Sneu dan voor ze dat de mijne al dik een week in de weg staat voor ze ;). Zit voor m'n werk in het buitenland, ga 'm zaterdag ophalen in A'dam! Besteld begin december.
 
Ik heb het idee dat er nu dagelijks boten met Tesla's binnen komen. Op de planning stond dat we maandagochtend om 10 uur twee Tesla's konden ophalen, maar naar nu blijkt is er vandaag één binnengekomen die op tijd klaar zal zijn voor maandag en verwachten ze de tweede donderdag/vrijdag. We kunnen er dus maandag in ieder geval zeker een ophalen, mogelijk beiden. Ze werken in ieder geval enorm hard om alles zo snel mogelijk uit te leveren.

Ik was vandaag in Tilburg om mijn Tesla (yeahhh!!) op te halen. Daar vertelden ze dat er gemiddeld één boot per week binnenkomt met Tesla's. Er is alleen iets fout gegaan met een boot, waardoor ze last-minute een andere hebben moeten inzetten. Die auto's komen inderdaad eind deze week binnen, waarna ze het weekend heel hard werken om maandag alles uit te leveren. Dit in verband met einde kwartaal en afsluiten boeken. Blijft een Amerikaans bedrijf hè :)
 
Ik was vandaag in Tilburg om mijn Tesla (yeahhh!!) op te halen. Daar vertelden ze dat er gemiddeld één boot per week binnenkomt met Tesla's. Er is alleen iets fout gegaan met een boot, waardoor ze last-minute een andere hebben moeten inzetten. Die auto's komen inderdaad eind deze week binnen, waarna ze het weekend heel hard werken om maandag alles uit te leveren. Dit in verband met einde kwartaal en afsluiten boeken. Blijft een Amerikaans bedrijf hè :)

Gefeliciteerd met je Tesla! Weer een beetje meer geluk in Nederland :D

We wachten nog maar even af hoe het dan zit met de tweede. Ze gaven al aan dat het misschien zelfs maandagavond nog wordt, maar dat is dus ivm de kwartaalsluiting, aha. Geluk voor ons :)
 
Ik was vandaag in Tilburg om mijn Tesla (yeahhh!!) op te halen. Daar vertelden ze dat er gemiddeld één boot per week binnenkomt met Tesla's. Er is alleen iets fout gegaan met een boot, waardoor ze last-minute een andere hebben moeten inzetten. Die auto's komen inderdaad eind deze week binnen, waarna ze het weekend heel hard werken om maandag alles uit te leveren. Dit in verband met einde kwartaal en afsluiten boeken. Blijft een Amerikaans bedrijf hè :)
Congratz!
Ik stond voor levering voor maandag, maar door die boot dus naar 15 april gezet. Dus ik geloof nooit dat die boot deze week al binnen komt en als nog maandag gaan uitleveren, dan had ik met een P85+ (priority delivery) toch hem moeten krijgen. En zeker niet pas twee weken later.