Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zelf twee kabels laten maken, 1 van 10 meter en 1 van 20 meter. Geeft wat meer flexibiliteit dan 1 kabel van 25 meter. Je moet hem bij gebruik inderdaad helemaal uitrollen. Als je dan dichtbij staat is de losse kabel van 10 meter handiger dan een helemaal uitgerolde 25 meter kabel. De extra stekkers ertussen zijn trouwens geen probleem, maar gebruik wel 16A stekkers en kijk of ze geschikt zijn voor Frankrijk ( met een gat voor de aarde).

Het was laat. Moest zijn 2.5 mm2 ipv 2.5 m2
 
Wat vinden we?
(sorry voor de slechte foto's, het was al een beetje donker)

IMG_1687.JPG


IMG_1688.JPG
 

Attachments

  • IMG_1688.JPG
    IMG_1688.JPG
    1,010.7 KB · Views: 577
Ja ja de premium rear console. Net opgehaald bij de store/sec in Las Vegas. Aardige lui en het loopt ook daar ontzettend hard met de verkopen.

Heel mooi, die zou ik ook wel willen hebben voor de zomervakantie.
Contact gehad met Tilburg: nog onbekend wanneer die in Nederland beschikbaar komt :-(

Heb je misschien de afmetingen van de doos en het gewicht?

Dan denk ik dat ik hem zelf maar bestel via mijn myus.com adres.

Raymond
 
Net even gekeken in de shop. Hij blijkt er toch ook in Sig White uitvoering te zijn. USD100 extra voor wel een heel klein stukje carbon fiber wordt je dan wel weer een beetje moe van..
Volgende trip naar de VS ook maar eens kijken waar ik die kan oppikken.
 
Gaat je meevallen, Maurice.

Ik hoorde al van een mede-SuCcer de vraag welk model originele velgen het onder mijn auto waren.

Benieuwd hoe ze er in gun metal uit gaan zien onder dat de-chromed exemplaar met satijnglans oranje wrap. :biggrin:
 
Gisteren bij mij ook gedaan. Leuke toevoeging. Ik kreeg nieuwe 6.1 geinstalleerd gisteren. Hoop dat jij wel 6.2 krijgt.. :)

CCI zit er in. SuC Den Haag heeft de auto ook gewassen en geïnspecteerd . Cci is heel netjes.


sorry voor de draaiing... iphone....
Reuze happy weer, en ook nog een update die nu staat te installeren. Zou het 6.2 al zijn? Ik moet nog een uurtje wachten tot Taz klaar is met updaten.