Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb deze gekocht (zie post 468 on dit draadje) Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S - Page 47
Normaal ben ik geen jassendrager, Maar deze dus wel.
Hij is licht in gewicht en houd goed de wind tegen. hans69 heeft dezelfde.

Normaal doe ik ook nooit een jas aan - nu loop ik bijna altijd met mijn Tesla Jacket aan - vorige week op autosalon (veel bekijks ;-) - nu aangekomen in Spanje - met Jacket - je kan nie genoeg reclame maken voor Tesla
 
Skidrager volledig gemonteerd en skies geplaatst.
Het extra verbruik van de Whispbar valt heel goed mee, ik had deze week een klein beetje meer verbruik, maar het was ook een stuk kouder en de verwarming moest meer aan.

IMG_20150123_154649.jpg


Ik zal het verbruik met de skies ook een kleine week in het oog houden, dan kan ik beter mijn reis naar Oostenrijk plannen :)
 
mijn dashboard en middenconsole laten beplakken met matzwarte carbon bestikkering. ook nog de cuphouders laten doen. mooi resultaat , al zeg ik het zelf.
2015-01-22 18.47.42_resized.jpg

ik krijg de foto's helaas niet anders geplakt.
 

Attachments

  • 20150122_124528_resized.jpg
    20150122_124528_resized.jpg
    615 KB · Views: 412
  • 20150122_124429_resized.jpg
    20150122_124429_resized.jpg
    609.2 KB · Views: 408
Last edited:
Netjes. Hoeveel was je kwijt? Ik heb nu een offerte voor 135,- excl btw.

Onno

voor die prijs zou ik er zelf niet aan beginnen!

- - - Updated - - -

Das geen geld. Ik heb 250 ex betaald. 135 ex is wel erg goedkoop. Bij Stikkerland in Rosmalen zijn ze er wel 2,5 uur mee bezig geweest. dan is 250 ex inclusief materieel netjes.

ik had een offerte van 400€ BTW incl. heb zelf een folie gekocht van 30€ en er 4 uur aan bezig geweest
 
Ik heb een range-extender gekocht. Ik weet alleen nog niet hoever ik er mee kom :)

https://www.facebook.com/video.php?v=950061405004739


Haha, deze heb ik ook nog willen kopen, maar de verzendkosten waren hoger dan de kostprijs van het speeldje. Daarom maar niet gedaan.
Misschien moeten we hiervoor een groepsaankoop doen. Dan kunnen we ook zeggen dat we een "D" hebben.


Gisteren heb ik plastidip besteld om de originele zomervelgen in mat zwart te dippen.

Ik doe mee!

Erwin / Enerqykart: iets voor jou (als groupbuy expert) om op te pakken?
 
Vorige week de nodige extra schoonmaakspullen binnengekregen. Ik snap niet waarom, maar ik heb nu al 2 keer de Blue Dream met het handje gewassen. En ik vind het nog leuk ook. Zal vast te maken hebben met de coating. De auto is mooier dan nieuw na het wassen.