Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Uit dit artikel: 'De komende 5 jaar verandert de autowereld ingrijpender dan de voorbije 50 jaar'

Accutechnologie versus waterstof
Op de vraag of waterstof een alternatief is voor accutechnologie is zijn antwoord klaar en duidelijk. 'De productie van waterstof vergt enorm veel energie. Voor het ogenblik is er een groot tekort aan hernieuwbare energie. Waterstof wordt pas een alternatief vanaf het moment dat wij beroep kunnen doen op stroomvoorraad uit zonne- en windenergie die wordt omgezet in waterstof. Een tweede probleem vormt de hoge kostprijs van de uitbouw van een bevoorradingsnetwerk. Op langere termijn zie ik wel mogelijkheden en dat verantwoordt onze investeringen in research en ontwikkeling van fuel cell-technologie.'
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
Het spannendste zal blijven wat de range zal zijn. Er zal nu zeker wel wat druk op komen nu ze niet meer met 100 - 150 km aan kunnen komen. (Vorige post, ik was het met je eens hoor, maar zei het nog iets gerichter. Om eerlijk te zijn zie ik het allemaal niet eens gebeuren. Concurrentie straks genoeg uit China o.a. en die ene.)
 
  • Like
Reactions: FVO
Even iets anders: wat vinden jullie eigenlijk van die idiote bewegende richtingaanwijzers op nieuwe Audi's en VW's ?
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat het linker knipperlicht wil zeggen dat de auto linksaf gaat, maar dat het nog eens extra uitgelegd moet worden doordat het licht die kant op loopt.
Stukje overbodige "innovatie" wat mij betreft, ik vind het zelfs afleidend.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Even iets anders: wat vinden jullie eigenlijk van die idiote bewegende richtingaanwijzers op nieuwe Audi's en VW's ?
Alsof het niet duidelijk genoeg is dat het linker knipperlicht wil zeggen dat de auto linksaf gaat, maar dat het nog eens extra uitgelegd moet worden doordat het licht die kant op loopt.
Stukje overbodige "innovatie" wat mij betreft, ik vind het zelfs afleidend.
ik heb er geen probleem mee. (ik werk dan ook in de kermis sector;)) Ik heb zelfs het vermoeden mocht tesla hiermee voor de dag gekomen zijn, je het waarschijnlijk vernuftig en origineel had gevonden;)

een stuk irritanter zijn al die Mercedessen die geen richting aangeven.