Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Nooit echt onder de indruk geweest van de autorecensies in de VK maar deze is wel weer heel treffend




Ik citeer:

“Een geluk is dat de meeste onvolkomenheden softwarematig zijn en dus makkelijk opgelost kunnen worden.”

🤔
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Ford is de eerste Legacy OEM die resultaten publiceert per bedrijfsonderdeel.

Projectie is drie miljard verlies op de EV tak dit jaar.

Vrij aannemelijk dat de situatie bij de rest van Old Auto niet veel beter is.


 
Last edited:
  • Informative
Reactions: RobsEV
Ford is de eerste Legacy OEM die resultaten publiceert per bedrijfsonderdeel.

Waarschijnlijk blijven ze voorlopig ook de enige aangezien ze op hun EV-poot drie miljard hebben verloren afgelopen boekjaar.

Vrij aannemelijk dat de situatie bij de rest van Old Auto niet veel beter is.


Ik denk dat er meer gaan rapporteren in EU dat ze dik verlies maken op EV's... om dat te kunnen onderhandelen over een verlenging van het tijdperk dat ze nog geld kunnen verdienen aan ICE's.
Ze hebben meer tijd en geld nodig om de overstap te maken... denken ze.

Ik zie het eerder als een periode dat ze geld moeten investeren zowel in EV's als in ICE's. Maar het is moeilijk in te schatten, het gaat over ENORM veel geld.
VW alleen al spreekt over 180 Miljard Euro. Dit is echt er op of er onder, want als ze daarna onvoldoende winst maken om dit terug te verdienen is het game over.
 
  • Like
Reactions: djerro1234
De nieuwe MG4 zit in dezelfde categorie qua afmetingen zoals een id3, ik vraag mij af hoe ze in toekomst gaan concurreren als de particulieren EV beginnen te kopen die veel meer prijsbewust zijn dan zakelijke rijders en als die de prijzen gaan vergelijken tussen een id3 en een Chinees zoals de MG4.
Ik was vanmiddag in de Mall in Leidschendam. Daar staat de MG4 opgesteld en ik vond het best een prima auto voor die prijs. We zijn op zoek naar een BEV ter vervanging van de Mini cabrio van mijn echtgenote en deze Chinees maakt misschien wel een kans.