Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

wachttijd Roadside Assistance aan de telefoon

This site may earn commission on affiliate links.
Dat ben ik met je eens en ik vind het ook vervelend. Maar in tegenstelling tot andere klachten die ik heb, wist je dit voor aankoop. Ik hoop alleen dat het aantal SeCs zal worden uitgebreid. Tot nu toe ijdele hoop...

Beetje vreemde redenering. Als je er van op aan kan dat je het SEC niet nodig hebt, kan het van mijn part op 2 uur rijden liggen. Heb mijn garage 4 keer gezien. Auto afhalen en 3 maal onderhoud
 
FYI, Model S is netjes gemaakt. Woensdag opgehaald, Dinsdag was hij klaar. Kon er gewoon gelukkig mee op vakantie :)

Vond de SMS communicatie niet erg handig, ze reageerde slecht, of helemaal niet als ik vragen had.
Het lijkt erop dat ze lokaal op de vestiging niet weten hoe de kosten mbt road side assistance precies werkt, hier konden ze namelijk niets over roepen.
Tevens waren ze vergeten mijn S aan de oplader te hangen (had nog 40 KM). Toen moest ik weer bellen met road side assistance zodat ze hem aan de lader gingen..
Zou fijner zijn als je gewoon kan bellen met een vestiging. Kan soms veel tijd en frustratie schelen.

De kosten waren overigens niet schokkend. Ik had namelijk voor radiator, arbeid, slepen en vervangend vervoer bijna het dubbele verwacht. De rekening is 750 euro (incl btw).
 
  • Like
Reactions: Erik-S85