Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gewoon de auto geselecteerd. Niets geks gedaan dus. Ik zie nergens ook het verzekerd bedrag. Wel 150 euro eigen risico. Geen eigen risico wordt het 77 euro en met 300 euro eigen risico 58.

Uit hun voorwaarden:
"De aanschafprijs is het bedrag dat u voor uw auto betaalde. Is uw auto total loss of gestolen? En kocht u uw auto nog geen 3 jaar geleden? Dan betalen we de aanschafprijs. Dit geldt niet als u meer dan € 50.000,- voor uw auto betaalde. Dan krijgt u de dagwaarde plus 10%"

Verder heb je ook geen vrije keuze qua reparatie (maar, benieuwd hoe ze dat bij een Tesla doen)
 
Alle vinkjes staan voor de rest uit.

upload_2019-2-11_20-4-28.png


upload_2019-2-11_20-7-51.png
 

Attachments

  • upload_2019-2-11_20-6-22.png
    upload_2019-2-11_20-6-22.png
    320.2 KB · Views: 34
  • upload_2019-2-11_20-6-48.png
    upload_2019-2-11_20-6-48.png
    320.2 KB · Views: 40
Uit hun voorwaarden:
"De aanschafprijs is het bedrag dat u voor uw auto betaalde. Is uw auto total loss of gestolen? En kocht u uw auto nog geen 3 jaar geleden? Dan betalen we de aanschafprijs. Dit geldt niet als u meer dan € 50.000,- voor uw auto betaalde. Dan krijgt u de dagwaarde plus 10%"

Verder heb je ook geen vrije keuze qua reparatie (maar, benieuwd hoe ze dat bij een Tesla doen)

Is dat de aaschafprijs zonder BTW of met?
 
Wel apart dat “reejee” met 10 schadevrije jaren op ruim €100,- maand komt. Heb toch het idee dat je misschien iets mist? Anders is dit by far de mooiste deal.
Als de voorwaarden hetzelfde zijn als Interpolis (GEEN NIEUWWAARDE REGELING boven 50.000) zou ik toch ook daar gaan kijken. (of bij allebei sowieso niet gaan verzekeren, want overkomt je de eerste drie jaar iets flinks, mag je een hoop gaan bijleggen)
 
Last edited:


Aan de telefoon gaf de vriendelijke mevrouw van centraal beheer aan dat het minimaal eigen risico 750,- euro betreft, dat zie ik bij jou nergens terug, ook ik kan me niet voorstellen dat er dan zo'n groot verschil zou moeten zijn tussen de maandbedragen. Alhoewel de auto in Amsterdam zou worden geregistreerd lijkt het me dat er verder geen reden is dat er zo'n groot verschil zou moeten zijn tussen de bedragen.

Mag ik vragen waar jij deze berekening uitvoert (url?) , check ik m ook even! Het overzicht wat ik eerder stuurde was een concrete offerte nadat ik gesproken heb met 1 van de medewerkers van centraal beheer.

Alvast dank!
 
Vandaag contact gehad met Centraal Beheer. Zij willen de auto wel verzekeren maar zonder diefstal dekking...... (vanwege scm certificaat).
CB is dus ook geen optie.
Nog even verder zoeken...

Hoi Bart,

In de offerte die ik van CB heb ontvangen staat dit :

"
Clausules
Voor deze verzekering zijn de volgende clausules van kracht:
 Premie indexatie CLPRM
 Beveiligingsverplichting af-fabriek Tesla WBA14
 Eigen risico ruitreparatie/ruitvervanging WBE01
 Reparateur Tesla WBQ93
 Aanschafwaarde personenauto WBS08"

WBA 14 : Welke beveiligingsplicht is er voor het motorrijtuig? - Bij diefstal of verduistering met verzekerde waarde tot 70.000 euro

- een werkende startonderbreker



Kan iemand mij vertellen of er een werkende startonderbreker op een model 3 zit ?