Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ha,

Nieuw op het forum. Over 2 weken mag ik eindelijk m'n P85+ ophalen. Maar helaas geen winterbanden set leverbaar op de BASE velgen. Waar kan ik een goed setje 19"-20" velgen (met Tesla center caps) scoren in de buurt van Amsterdam?

Bella macchina uit Deventer stuurt mijn 20" deze week naar Friesland. Kant en klaar. Hoeven alleen nog eronder gezet worden.
ImageUploadedByTapatalk1386354716.854097.jpg
 
TPMS sensoren zijn binnen voor 58 euro per stuk excl. btw
Winterbanden op de Tesla velg gelegd en nu nog wachten op de Rial Lugano uit Amerika..

Waar heb je die sensoren vandaan? Zit er met smart op te wachten - die dagelijkse meldingen gaan me vervelen...

- - - Updated - - -

Bella macchina uit Deventer stuurt mijn 20" deze week naar Friesland. Kant en klaar. Hoeven alleen nog eronder gezet worden. View attachment 37395

Ja beste mensen mijn Jan 'met de gouden handjes' Nijland levert door heel NL.

Ragfijn afstellen van 45mm Webers
Opbouwen van circuitauto's
Platte V12 in- en uitbouwen in TestaRossa's
Full-Service onderhoud aan Maserati QP's
Naadloos passend maken van 20" Brocks voor een Model S...

Van alle markten thuis.

Tot zover deze commercial :biggrin:
 
Waar heb je die sensoren vandaan? Zit er met smart op te wachten - die dagelijkse meldingen gaan me vervelen...

- - - Updated - - -



Ja beste mensen mijn Jan 'met de gouden handjes' Nijland levert door heel NL.

Ragfijn afstellen van 45mm Webers
Opbouwen van circuitauto's
Platte V12 in- en uitbouwen in TestaRossa's
Full-Service onderhoud aan Maserati QP's
Naadloos passend maken van 20" Brocks voor een Model S...

Van alle markten thuis.

Tot zover deze commercial :biggrin:

Jan levert alleen blijkbaar geen TPMS. ;)
(Sorry, kon het niet laten) :)
 
Samen met Maarten vandaag bij Profile Tyre in Mijdrecht geweest (ze krijgen het nog druk daar met alle MS-en). We hebben de Ispiri ISR1 gepast (nog zonder band want Maarten wil die eerst de OptiCoat behandeling geven). Stom van ons maar we hebben er geen foto van gemaakt... Goede nieuws is echter ze passen!

Foto Ispiri ISR 1

isr1-diamond-silver-1200.jpg


Lijken dus identiek op de Avant Garde M310:

Avantgarde-M310-Hyper-Silver-10001.jpg


Foto's uit de VS op de MS:

Avant Garde M310.jpg
Avant Garde M310 2.jpg


Ik wilde ze komende week gaan bestellen. NEW 20 REAR, BM Autosport Ltd

PCD: 5x120
WIDTH: 8.5" Front / 10" Rear
OFFSET: et35 front / et38 rear
CB: 72.6cb

Korting kan deze online leverancier niet leveren. Delen van verzendkosten zou wel kunnen maar dan moet je vervolgens ze weer ergens in NL komen ophalen. Denk dat dit allemaal lood om oud ijzer zal zijn qua kosten. Maarten is ons voorgegaan, velgen werden snel geleverd in zeer goede verpakking (zonder bouten e.o. centreerringen). De achter banden / velgen zijn breed en vullen de wielkast vrijwel geheel op. Banden / velgen steken net niet uit. Amerikanen monteren nog bredere sets tot 10,5 J maar zo ver zijn wij dus niet gegaan.
 
19" ZCW ZM1 zwart gepolijste velgen met Pirelli Sotosero II 245/45
gekocht bij online velgen.nl aan 1230€ incl.pasringen en uitbalanceren

Ok, thanks

En dan een vraagje voor het "algemene forum"; ik was altijd van het gedacht dat er een ijskristalsymbool op de band staat als hij toegelaten is om als winterband te dienen. Ik vind dit echter niet terug op onze standaard All-weatherbanden. Dus, mijn vraag "hoe herken ik op mijn band dat hij voldoet (vb. in Duitsland) als winterband"?
 
Ok, thanks

En dan een vraagje voor het "algemene forum"; ik was altijd van het gedacht dat er een ijskristalsymbool op de band staat als hij toegelaten is om als winterband te dienen. Ik vind dit echter niet terug op onze standaard All-weatherbanden. Dus, mijn vraag "hoe herken ik op mijn band dat hij voldoet (vb. in Duitsland) als winterband"?


staat op AllSeason banden niet A/S ?

los daarvan : mi is een A/S bandje vis noch vlees : niet zo goed als een zomerband in de zomer, en slechter dan een winterband in de winter.
 
mi is een A/S bandje vis noch vlees : niet zo goed als een zomerband in de zomer, en slechter dan een winterband in de winter.

I know, die discussie wilde ik hier niet voeren, aangezien ze er nu toch op zitten en ik mogelijks deze winter in Duitsland kom gaat het me vooral over het herkennen van het wettelijk symbool (waar de flikken mogelijks ook naar zullen zoeken).
 
Zie ze ook wel zitten. Kosten?

De 8.5" waren GBP 158.13/st; de 10" voor achter (beetje breder, zoal bij de 911) GBP 174.79/st. Afwerking Hyper Silver. Ik moest 2% (GBP 13.00) extra betalen vanwege de creditcard, maar dan is de aankoop wel verzekerd, dus de moeite waard!
Ik kreeg iets meer dan 6% (GBP 41.17) discount omdat het om de eerste Tesla ging; of ze dat nog een keer willen doen weet ik niet. Volgens hen zitten ze al lager met de prijs dan Ispiri eigenlijk wil.
Verzendkosten waren GBP 58.33; het verzenden is is keurig en vlot verlopen.
Totaal kwam het daarmee op GBP 696 pond oftewel € 851.51
Bovenstaande bedragen excl. BTW omdat ik zakelijk koop (BTW-nummer aan hen doorgegeven).

De caps passen niet omdat de as van de Tesla te lang is; die caps moeten nog door de mannen van Profile worden uitgefreesd. Hadden ze al ervaring mee bij een andere Tesla naar hun zeggen. Ook moeten er speciale wat langere moeren op.
Zodra gereed zal ik foto's posten, maar dat wordt wel na de opticoat-behandeling bij Ride & Shine.... :smile:
 
Last edited: