Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Waarschijnlijk vanaf maandag alle restaurants hier dicht om 1800 en ook verbod om tussen de regio's te reizen. Het is dat de grenzen open blijven maar voor de rest weer redelijk terug naar af. Voor de toeristen nu geen ramp want afgezien van een enkele Duitser of Nederlander is er hier geen hond als ik dat zo mag zeggen.
 
  • Like
Reactions: DamascuS75D
Zag ik in Berlijn in januari 2015 ook. Geen idee hoe snel ik daar had kunnen laden, had m al aan een 22kW paal staan.

Berlijn lantarenpaal.jpeg
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Wij willen dit jaar naar Sicilië rijden, leuk dat ze daar nu ook SuC's gaan plaatsen. Zal niet op tijd zijn maar zie uit naar onze roadtrip, indien mogelijk natuurlijk...
Wanneer is de planning? Niks is zeker maar over een paar maanden moet toch wel het een en ander mogelijk zijn qua toerisme. Ik zie er naar uit, ik vind het echt leuk om met een Tesla naar Napels te rijden. Maar eerst eens een vaccin met bewijs van inenting, eerder rijden we niet de grenzen over.
 
Wanneer is de planning? Niks is zeker maar over een paar maanden moet toch wel het een en ander mogelijk zijn qua toerisme. Ik zie er naar uit, ik vind het echt leuk om met een Tesla naar Napels te rijden. Maar eerst eens een vaccin met bewijs van inenting, eerder rijden we niet de grenzen over.

Zal ergens in de zomer zijn, nog geen concrete planning. Zag dat een resort waar we 2 jaar geleden waren een destination charger had dus die zullen we zeker nomineren.
 
Net even nagevraagd of het hotel in Sorrento dit jaar nog denkt te openen. En jawel hoor, met Pasen al. Ik denk dat ze zich een tweede jaar op rij sluiten niet kunnen permitteren. Ben benieuwd hoe druk het daar zal zijn, het draait daar om de Britten. In elk geval goed nieuws; in juni naar Campanië met de MS.
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Net even nagevraagd of het hotel in Sorrento dit jaar nog denkt te openen. En jawel hoor, met Pasen al. Ik denk dat ze zich een tweede jaar op rij sluiten niet kunnen permitteren. Ben benieuwd hoe druk het daar zal zijn, het draait daar om de Britten. In elk geval goed nieuws; in juni naar Campanië met de MS.
Kon je het toch niet laten om terug te keren naar het forum @Limbo2121 ? Goed dat je weer reageert
 
Kon je het toch niet laten om terug te keren naar het forum @Limbo2121 ? Goed dat je weer reageert
Sterker nog, ik was klaarblijkelijk geband! Maar opeens kreeg ik een bericht dat iemand iets in dit draadje had gepost en toen kon ik het niet laten en bleek dat er geen ban meer was. Ik heb er wel van geleerd. Vanaf nu alleen nog maar zakelijk.
 
Ik kreeg vandaag een brief van Nivi s.p.a. de concessiehouder van de Italiaanse tolwegen die de tolgelden incasseert.
Dat ik in juli 2017 bij Florence uitgecheckt heb zonder in te checken met mijn tolkastje.
98,71 euro waarvan 60,30 euro tolgeld vanaf het verst afgelegen tolstation.
Wordt lastig om dat onderbouwd tegen te spreken.