Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Thuisafleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Flink gezocht, niks gevonden in andere threads, dus maar een eigen topic gemaakt :oops:

Eindelijk eindelijk eindelijk een VIN in source. Het lange wachten is voorbij. Nu kan het lange wachten op de aflevering beginnen :D

Ik heb een M3 bij een lease maatschappij besteld en kreeg vorige week mail van ze dat ze de wagen kunnen afleveren waar ik wil. Dat is handig voor hen en voor mij. Voor mij omdat ik geen dag vrij hoef te nemen. Voor hen, omdat ze de oude wagen meteen mee kunnen nemen.

Nu weet ik dat er nogal wat aan de M3 kán mankeren. Hele checklists rouleren over teh interwebs.

Dus, de vraag aan de communitie is: wat was jullie ervaring met levering aan de deur?
 
Mijn auto is thuis afgeleverd (Athlon). Geen rare gebreken behalve dat de trekhaak ontbrak die heb ik ondertussen door naar Tesla te bellen en dan voor de optie aflevering te kiezen. Je kunt dus gebreken ook dan nog melden alleen wordt het dan niet gelijk in orde gemaakt. Ik weet niet of ze zelf nog een inspectie doen bij Tesla maar dan hebben ze het ontbreken van de trekhaak iig over het hoofd gezien

Verder super, de persoon die m afleverde wilde nog uitleg geven maar dat wilde ik niet, al genoeg gelezen:)
 
  • Like
Reactions: Lexikon