You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh........bijzonder, hoera !!
Geen SuC snelheid, maar wel SuC protocol. Dat biedt perspectief voor toekomstige laadpunten.Geen SuC dus.
Misschien de door hen ingebouwde hardware, 'geleend' uit een Tesla Chademo adapter?...
Wat zou hen tegenhouden het vermogen op te schroeven naar 100kW ?
Bij nader inzien is dit idd denk ik gewoon een Chademo lader en hebben ze de Tesla adapter in de kast verwerkt, met een wat langere kabel er aan.Misschien de door hen ingebouwde hardware, 'geleend' uit een Tesla Chademo adapter?
Bij nader inzien is dit idd denk ik gewoon een Chademo lader en hebben ze de Tesla adapter in de kast verwerkt, met een wat langere kabel er aan.
Hier zal wel commentaar van Tesla op komen.
Vale do Lobo?Was nog een keer van plan die kant van Faro uit te rijden voor een potje golf.
Ehh, een paar potjes en de rest.
Meest logische ja. Gewoom CHAdeMO adapter uit elkaar trekken en de boel aan elkaar solderen.Bij nader inzien is dit idd denk ik gewoon een Chademo lader en hebben ze de Tesla adapter in de kast verwerkt, met een wat langere kabel er aan.
Hier zal wel commentaar van Tesla op komen.
Vale do Lobo?
Nu aan 't laden in Nijvel. 7 van de 8 stalls geICE'd... wat een drukte hier. Feestzaal of zo in de buurt, gecombineerd met een zaterdagavond, of gewoon altijd zo rampzalig?
Thanks. Misschien het wat vreemde uur of zo + saturday night / sunday morning, maar de parking stond echt stamp- stampvol, niet normaal. Waarschijnlijk is daar in de buurt dus wel degelijk iets te doen bij momenten (of heeft het hotel zelf een feestzaal, wie weet).Ik ben er intussen pakweg 10 keer geweest. Nooit meegemaakt.
Desnoods kan je bij het hotel terecht - in Machelen alvast nam men dan de nodige actie.
Tesla kan alleen zien hoeveel auto's er laden als deze zijn aangekoppeld.Thanks. Misschien het wat vreemde uur of zo + saturday night / sunday morning, maar de parking stond echt stamp- stampvol, niet normaal. Waarschijnlijk is daar in de buurt dus wel degelijk iets te doen bij momenten (of heeft het hotel zelf een feestzaal, wie weet).
'k Ben er, toen ik nog hybride reed en de Tesla-piste begon te verkennen, eens op een zaterdagnamiddag gepasseerd, en toen was "slechts" de helft ge-ICE'd... #welevenophoop
Op dat vlak is 't wat jammer dat de auto-navigatie enkel toont wanneer iemand aan 't laden is bij een bepaalde SuC (ik kreeg de melding dat alles vrij was en reed dan ook iets vlotter dan gewoonlijk, ervan uitgaand da'k een zee van ruimte ging hebben), en dat er geen gewichtssensoren of iets dergelijks in de parkings verwerkt zijn eigenlijk, zodat ook ICE-onverlaten op voorhand ingecalculeerd kunnen worden...
Op SuC-vlak nog twee vragen trouwens:
a) Is dat enkel via de navigatie in de wagen dat je kan zien hoeveel wagens er aan 't laden / ingeplugd zijn?
b) Op Google kan je de naam van een bepaalde winkel en gemeente ingeven en krijg je bij heel veel winkels reeds een mini-grafiekje met de drukste momenten. Bestaat er zoiets op SuC-vlak? Pakweg in een ietwat verloren gelegen industriezone tegenover aan een (zaken)hotel waar het piekmoment bv tijdens de zakenlunches ligt tussen 12-13h(30) of zo? Zou ik zeer handig vinden om via app of laptop even te kunnen checken...
Bij nader inzien is dit idd denk ik gewoon een Chademo lader en hebben ze de Tesla adapter in de kast verwerkt, met een wat langere kabel er aan.
Hier zal wel commentaar van Tesla op komen.
Zeker! Top locatie!Al iemand de nieuwe SuC in Horst a/d Maas geprobeerd?
Wetende dat er zoveel model 3's op de markt komen, had ik dan verwacht dat Tesla ook bij superchargers ccs laders zou plaatsen.Wat wij weten is wat we lezen. Wat we niet weten is wat Tesla als deelnemer aan het CCS ontwikkelprogramma heeft bewerkstelligd. Zodra Model 3 op de Europese markt komt zal er waarschijnlijk al veel meer duidelijk zijn.
View attachment 270373
“Despite repeated discussion and warnings, EVTEC continues to use a damaged and dismantled Tesla DC adapter for a charging service they promote. The misuse of our logo and reference to Supercharging is misleading the public and implies Tesla supports these chargers. In fact, Tesla had no involvement in the development of this charging system and has not tested or authorized its safety for use with Tesla vehicles.”