@S-19910 Toch getekend mag ik hopen?Omdat ik weet hoe het voelt om zonder suc-mogelijkheid door het leven te moeten heb ik onderstaande brief ook getekend.
Open Letter To Renault-Nissan Alliance Regarding Supercharging
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@S-19910 Toch getekend mag ik hopen?Omdat ik weet hoe het voelt om zonder suc-mogelijkheid door het leven te moeten heb ik onderstaande brief ook getekend.
Open Letter To Renault-Nissan Alliance Regarding Supercharging
Er blijven straks nog 4 maanden over in 2017. Benieuwd of alle beloofde SuC's open geraken in Europa.....
Omdat ik weet hoe het voelt om zonder suc-mogelijkheid door het leven te moeten heb ik onderstaande brief ook getekend.
Open Letter To Renault-Nissan Alliance Regarding Supercharging
Dat heb ik ook zitten denken. En gezien de Japanse lobby zal dat nog wel even duren (of naast elkaar blijven bestaan).Goed om de andere fabrikanten onder hun neus te duwen wat er voor nodig is om electrisch rijden echt groot te maken maar we weten allemaal dat dit (nu nog) niet gaat gebeuren: het werkt niet met de kleinere Leaf/Zoe batterijen. En de nieuwe Leaf heeft (naast type 2 AC) ook nog de Chademo port, daar stappen ze nog niet vanaf.
Ik hoop dat die bij Praag binnenkort open gaat, misschien dat ik daar dan wel naar toe vertrek als citytrip. Is bij een motel (Motel U Krbu) volgens supercharge.info, kost geen drol met 42 euro/nacht volgens Booking en wordt beoordeeld met een 8,1 op die site. Dus ook wel handige slaapplek dan
Ik ben het in de basis met je eens, maar mijn ervaring is dat het SuC netwerk gewoon het betrouwbaarst is. Praktisch altijd wel beschikbaar, relatief weinig ICE'd. Openbare laders durf ik in het buitenland amper op te vertrouwen, of ik moet er meerdere weten die redelijk bij elkaar in de buurt zitten (zoals in Boedapest had ik dat, ging ook perfect toen). Maar ook bij de DeC's zie je dat hotels er soms rare regels aan koppelen, of dat ze ICE'd zijn. Tenminste, dat is wel wat ik uit het topic haal met alle DeC ervaringen.Vraag me dat vaker af, waarom zou je een hotel bij een SuC willen hebben? Eerder het tegenovergestelde
Wij zoeken meestal op vakanties hotels met een DeC en dan voor de reis SuC. Vaak een hotel zover mogelijk van een SuC af zodat je de dag goed kan beginnen met een lekkere trip naar een SuC.
Een SuC is zwaar overkill, dus het klinkt overbodig. Maar ja, je hangt 'm er voor het ontbijt aan, na het ontbijten trek je je koffer uit de kamer, checkt uit en je accu zit tegen die tijd wel 90% vol.
Daarom dus ook bij ontbijt ladenIk maak me juist altijd druk om de avond ervoor.... Als ik hem op een SuC bij een hotel plaats kan ik niet direct aan de wijn.... want moet verplaatsen na laden en alcohol en rijden= no go. Bij een DeC lekker neerzetten. inpluggen en zui.. euh, nippen.
ik is dom... duh... soms zijn de oplossingen zo simpel...en ik ook te soms...thx!Daarom dus ook bij ontbijt laden
Er blijven straks nog 4 maanden over in 2017. Benieuwd of alle beloofde SuC's open geraken in Europa.....
Ik laat m via summon naar de parkeerplaats aan de overkant rijdenIk maak me juist altijd druk om de avond ervoor.... Als ik hem op een SuC bij een hotel plaats kan ik niet direct aan de wijn.... want moet verplaatsen na laden en alcohol en rijden= no go. Bij een DeC lekker neerzetten. inpluggen en zui.. euh, nippen.
Dan bestuur je hem ook, is alleen moeilijker te bewijzen.Ik laat m via summon naar de parkeerplaats aan de overkant rijden
Terwijl de dronken eigenaar wordt omvergeredenDan bestuur je hem ook, is alleen moeilijker te bewijzen.