You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah OK. Het hotel heeft:Als het hotel een Tesla Destination Charger heeft dan is er geen pasje nodig en kun je je Tesla gewoon aankoppelen en bijladen. En in München zijn al acht hotels met Tesla DeC dus geen probleem.En de Tesla Trip planner houdt ook rekening met verkeersdrukte, hoogteverschillen en zelfs wind.
Op de terugweg (en volgende keren) zal ik Rungis toch vermijden en wat omrijden over SuC Marne-la-Vallee. Goeie genade wat een files weten ze in en rond Parijs te maken zeg, gewoon rond 10.30 op een doordeweekse donderdag nog steeds alles muurvast, 20km in een uur en zowel de onboard navigatie als Waze hielpen me van de wal in de... Seine deze keer. (Onboard nav heeft zich tussen Lille en Parijs sowieso zes keer opnieuw geinitialiseerd. Dat euvel was lang geleden al verholpen, dacht ik eigenlijk).Lille- Rungis is goed te doen. Ben vorige week in 1x op Gent gereden vanaf Rungis, wel met een 90D
View attachment 224377
In deze route zijn de laatste SuC bijna allemaal 6 stallen. Als je route over Leonberg zijn ze allen 8 stallen.Uit Spijkenisse vertrek je denk ik met 100%. Een stop in Oosterhout is niet efficiënt. Misschien reed je vroeger de A3 af. Dat kan nu ook best en is net zo ver (852 km) en vijf stops. Toevallig rijden wij morgenochtend ook de A3, maar dan tot Passau, maar van hieruit is Mogendorf in 1 x te halen, dus dat is onze eerste stop.
Als de Tesla site zegt dat er één lader is dan is er eentje die alleen op Tesla auto's werkt maar meestal ook eentje die elke EV met Type 2 aansluiting accepteert, dus zonder softwarebeperking tot Tesla's.
Maar daar kun je dus ook laden met de Tesla.
View attachment 224679
Geen idee, de Tesla trip planner komt er zelf mee ;-)Vijf haltes over 853km? Kan toch niet, tenzij je meer dan 150 km/u wil rijden of zo? En zou dat dan efficiënt zijn?
In deze route zijn de laatste SuC bijna allemaal 6 stallen. Als je route over Leonberg zijn ze allen 8 stallen.
Vijf haltes over 853km? Kan toch niet, tenzij je meer dan 150 km/u wil rijden of zo? En zou dat dan efficiënt zijn?