Dus 100kg. En wat zware spullen in the Frunk en dat is alles weer in balans.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus 100kg. En wat zware spullen in the Frunk en dat is alles weer in balans.
Dat hangt van je ebike en je fietsrek af. Met twee ampler e-bikes (2 x 17 kg) en een Uebler fietsrek (13 kg) heb je nog gewicht over.Betekent dit dat ik de hele zomer heb rondgereden met een te zwaar belaste trekhaak (2 e-bikes, 2 inzittenden), ondanks de vermelding van 91 kg voor de Max kogeldruk?
Beetje optimistisch, ben ik bang ...Indien je de accu uit je fiets haalt, kan je het gewicht van de meeste e-bikes wel onder de 20 kg krijgen, denk ik
Beetje optimistisch, ben ik bang ...
Het enige wat ik zeg is dat ik denk dat de meeste e-bikes ook zonder accu meer dan 20 kg wegen. Dat er ook lichtere modellen zijn geloof ik wel.Zelfs mijn Stromer weegt maar 22 kg zonder accu. En dat is een speed-pedelec.
Mensen letten gewoon veel te weinig op het gewicht van de fiets wanneer ze een ebike kopen, en dat is gewoon een belangrijk criterium. Want je moet die ook nog op zo'n fietsrek krijgen
Ja, er bestaan speciale 'ramps' om dat te vergemakkelijken, maar de beste manier om problemen te vermijden is een licht ebike kopen. Maar ja, die zijn vaak wat duurder.
Ach, er staat "is bedoeld voor" .....Beide fietsen zijn zonder batterij 22 kg, de drager weegt 13 kg. iets te zwaar dus. Het hele land al mee doorgereden..
Tja, wat zijn de krachten als je in de remmen gaat met een ongeremde 500kg aanhanger? Ik weet niet waar die grens van 55 op is gebaseerd maar dat is echt heel weinig.Ach, er staat "is bedoeld voor" .....
Da
dank!
Ik denk de box toch maar te gaan ruilen. Dan maar wat kleiner.
Ik heb de Towbox v3 geruild voor de Towbox V1. Die is net iets kleiner (300 l) maar daarnaast ook een stuk lichter. Zo kan ik 30 kg aan extra bagage meenemen. Als dat 40 kg wordt (en ik daarmee 10 kg teveel op de trekhaak zet) dan vertrouw ik het ook wel.wat is het uiteindelijk geworden?
Dat kreeg ik niet voor elkaar (of durfde niet genoeg kracht te zetten) maar heb het antwoord zelf gevonden: draai de knop bij het afnemen niet helemaal door tot de klik, maar net tot de trekhaak eruit valt. Dan kun je de sleutel verwijderen. Toch bedankt!Uit m’n hoofd: even op het kogeltje drukken dat nu zichtbaar is in de bevestiging van de trekhaak. Dan kan je de vergrendeling dicht klikken en kan de sleutel omgedraaid en er uit.
Dat is ook een goeie! Moest ook even in m’n geheugen graven. Is al een paar maanden geleden dat ik met de trailer op stap was.Dat kreeg ik niet voor elkaar (of durfde niet genoeg kracht te zetten) maar heb het antwoord zelf gevonden: draai de knop bij het afnemen niet helemaal door tot de klik, maar net tot de trekhaak eruit valt. Dan kun je de sleutel verwijderen. Toch bedankt!
Als je het een paar keer gedaan hebt lukt het in drie tellen met één hand. Notch rechts, plastic uitsteeksel richting voorkant auto, klepje open houden, stekker er in draaien (voor kijker linksom). Evt een stukje tape op bumper plakken waar de stekker zit.Vraagje: deze zomer gaan wij met een bagage wagentje op vakantie, maar bij Superchargers zullen we hem moeten afkoppelen.. Op zich al irritant, maar met die stekker verstopt onder de auto wordt het wel heel vervelend! Hoe gaan jullie hier mee om?