Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
- - - Updated - - -

Hier dan het harde bewijs. Er komen dus supercharchers bij het hoofdkantoor in A'dam.

Geweldig, en wel acht stuks dus een volwaardige supercharger. Nu wordt een bezoek aan Noord-Holland perfect te doen. Vol thuis weg en op de terugweg even daar aankoppelen en zonder veel tijdverlies (niet zoeken naar vrije laadpaal, als die er al is bij de destination of proberen heel zuinig te rijden) weer naar huis.

En ook is weer duidelijk dat de realiteit, in positieve zin, afwijkt van wat de "maps" van tesla ons in het vooruitzicht stellen.
 
Ziet er al heel goed uit.

Als ze nou 3 maart in werking zijn, kunnen we daar mooi even range chargen voor de rit naar First Tuesday in Leuven v.v. (ambitieus, maar niet onhaalbaar).

Anders wordt het natuurlijk Oosterhout. Tenzij er bij het event 'destination charging' beschikbaar is. Iemand die daar meer van weet?
 
Ziet er al heel goed uit.

Als ze nou 3 maart in werking zijn, kunnen we daar mooi even range chargen voor de rit naar First Tuesday in Leuven v.v. (ambitieus, maar niet onhaalbaar).

Anders wordt het natuurlijk Oosterhout.

Zo te zien is veel van het werk al gedaan. Ik denk (en hoop) dat hij eind volgende week online zal zijn. Volgende week zaterdag moet ik naar Limmen (bijna t.h.v. Alkmaar, een dikke 150 km) en dan zou het perfect uitkomen om een kwartiertje wat bij te laden op de terugweg.
 
Ziet er al heel goed uit.

Als ze nou 3 maart in werking zijn, kunnen we daar mooi even range chargen voor de rit naar First Tuesday in Leuven v.v. (ambitieus, maar niet onhaalbaar).

Anders wordt het natuurlijk Oosterhout. Tenzij er bij het event 'destination charging' beschikbaar is. Iemand die daar meer van weet?

Er wordt inderdaad altijd gezorgd voor een of enkele laadpunten. Hoor anders eens bij byron hoeveel laadplaatsen er nu beschikbaar zijn.
 
Last edited:
Aangegeven plek op de Tesla Supercharger.info kaart klopt helemaal niet...Was ik vandaag even kijken, op de fiets. Superchargers zijn gebouwd stuk verder, achter de terrein van de Ikea, bij de Service Center van de Tesla

- - - Updated - - -

De aangegevene plek op de Supercharger.info klopt helemaal niet. Superchargers in A/dam zijn gebouwd een stuk verder, achter de terrein van de Ikea - op de Tesla Service center terrein !! Was ik vandaag kijken op de fiets !!