Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Een SuperCharger daar zou wel handig zijn. Lijkt er op dat Tesla bij elke SeC een SuperCharger met minimaal 2 stalls aan het plaatsen is voor zelf onderhoud.

In het begin begreep ik dat stroom daar nogal een probleem was, maar nu niet meer dus?

Al wordt het denk ik snel héél druk daar als elke Tesla rijder daar gaat staan laden.

Het zou een mooi statement zijn als daar iets van 12 stalls zouden komen. Is nogal een centrale plaats en dan weet heel Amsterdam snel waar het over gaat :)

Maar is denk ik wishful thinking.
 
Het zou een mooi statement zijn als daar iets van 12 stalls zouden komen. Is nogal een centrale plaats en dan weet heel Amsterdam snel waar het over gaat :)

Maar is denk ik wishful thinking.
Ik vind het SeC bij Amsterdam-Zuid nou niet écht makkelijk te bereiken liggen vanaf de snelwegen. Veel verkeerslichten e.d. Je doet er zo enkele minuten over, bijna 8 om vanaf de A2 bij het SeC te komen.

Nee, daar ga ik de weg niet voor af. Die SuC ligt dan zeker niet makkelijk.
 
Ik vind het SeC bij Amsterdam-Zuid nou niet écht makkelijk te bereiken liggen vanaf de snelwegen. Veel verkeerslichten e.d. Je doet er zo enkele minuten over, bijna 8 om vanaf de A2 bij het SeC te komen.

Nee, daar ga ik de weg niet voor af. Die SuC ligt dan zeker niet makkelijk.

Niet in Nederland dus beetje offtopic maar die in Kamen is ook best ver.
Misschien zijn we gewoon erg verwend in Nederland ;)
 
Ik ben nog even langs Amsterdam gereden en zag zelf geen stalls. Ik kreeg van mijn vriendin nog een aantal foto's uit de bus die daar vlak langs gaat en op de laatste foto zie ik twee mannen in het oranje leunen tegen iets wat op de binnenkant van een supercharger lijkt.

f2ab1d6a643ef7acd3fb6da522c8d9bb.jpg
 
Ik ben nog even langs Amsterdam gereden en zag zelf geen stalls. Ik kreeg van mijn vriendin nog een aantal foto's uit de bus die daar vlak langs gaat en op de laatste foto zie ik twee mannen in het oranje leunen tegen iets wat op de binnenkant van een supercharger lijkt.

je zou zeggen dat het europees hoofdkantoor met een service center het niet kan maken om geen SuC te hebben. Ik blijf optimistisch.

Waar zijn we eigenlijk mee bezig :) Dit soort acties had ik nooit toen ik een Toyota, Nissan of Chrysler kocht.

Maar dit zijn volgens mij wel SuC's op de achtergrond. Blijft de vraag hoeveel.

Schermafbeelding 2015-02-19 om 20.53.29.png
 
De nieuwe SeC ? drie verkeerslichten vanaf de snelweg... afstand van pakweg 1000 meter, of minder.. Zelfs in de spits prima te doen.
8 minuten alleen als je accu zo leeg is dat je niet harder dan 10 durft te rijden -;)

Veel buitenlandse SuC's liggen veel verder van de snelweg..


Ik vind het SeC bij Amsterdam-Zuid nou niet écht makkelijk te bereiken liggen vanaf de snelwegen. Veel verkeerslichten e.d. Je doet er zo enkele minuten over, bijna 8 om vanaf de A2 bij het SeC te komen.

Nee, daar ga ik de weg niet voor af. Die SuC ligt dan zeker niet makkelijk.