Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speculatievoer

This site may earn commission on affiliate links.
een koptelefoon zie referal programma

.... een aangepaste Tesla-hoofdtelefoon voor over het oor....

Iets meer investeren in degelijke vertalingen in plaats van Google Translate zou toch wel mogen. Zoals het er nu staat is het alleen voor Tesla-hoofden (wat dat ook moge zijn). En dan moet dat over je oor. Het vergt nogal wat voorstellingsvermogen!
:)
 
De robotarm en SuC v3.0 vind ik wel goede kanshebbers!
Vooral ook als combinatie lijkt me dat ideaal!
Suc met robotarm. naar supercharger rijden. Auto detecteert vanzelf dat ie nabij een supercharger is, kiest zelf de charger die de auto het snelste kan laden, parkeert vanzelf de auto, de robot start t laden vanzelf. Als je vervolgens niet bij de auto bent wanneer deze vol is, verwijderd de robot de lader, en de auto wordt aan de kant gezet waardoor de lader beschikbaar is voor de volgende. Soort vallet charging, maar dan automatisch.
 
  • Like
Reactions: HWS and grommelsch
mmm. Dit is een leuke gadget, en misschien noodzakelijk in de toekomst. Maar als je weet wat een SuC nu al kost.o_O
Dit brengt momenteel niks extra in het laatje.;) Dus weinig kans mijn gedacht.
Naar mijn weten ca. 200k per locatie. Een schijntje vergeleken bij een fossiel tankstation. Direct zal dit geen geld in het laatje brengen. Zal echter wel een groot pluspunt zijn als het in de toekomst drukker wordt bij de SuC. Indirect zal het dan minder mensen weerhouden een Tesla te kopen.
 
De aankondiging van de komst van 350kW laders in Europa moet Musk toch kriebelen.
Heb je opeens niet meer het snelste systeem :(
Maar 350 in de praktijk is nog niet aan de orde. Ik las dat allego in dat project in 20 minuten 300 km range wil geven. M.i. is dat ca 150 kW. 350 zou betekenen dat een model s 85 voor 80 procent wordt geladen in ongeveer 12 minuten
 
  • Like
Reactions: robertvg