Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.32.*

This site may earn commission on affiliate links.
Is er ook een kwaliteitsverschil in de camerabeelden bij HW4 na deze update? Of is dit enkel van toepassing bij HW3?
De beelden die ik van HW4 heb gezien zijn al van veel betere kwaliteit, dus als het daar al van toepassing is zal het verschil minder groot zijn.

Op HW3 is het verschil echt enorm. Ook in het donker zijn de repeater cams stukken duidelijker. De "knipperlicht-bleed" is ook minder zichtbaar.
 
Gisteren avond ook van rechtstreeks van 26.9 naar 32.4 gegaan.
Zij camera's zijn stukken beter maar de achteruit rijcamera (in zijn achteruit zetten en bij view) zie ik weinig verschil. De bumper zie ik (gelukkig) nog wel in het onderste deel.
Tevens is mijn volumeknop nog horizontaal ipv verticaal
(reboot helpt niets)
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Gisteren avond ook van rechtstreeks van 26.9 naar 32.4 gegaan.
Zij camera's zijn stukken beter maar de achteruit rijcamera (in zijn achteruit zetten en bij view) zie ik weinig verschil. De bumper zie ik (gelukkig) nog wel in het onderste deel.
Tevens is mijn volumeknop nog horizontaal ipv verticaal
(reboot helpt niets)
De volumeknop is alleen voor S en X, volgens de info in je handtekening bezit je een Y LR.

1695110750234.png
 
  • Informative
Reactions: Niek
Na deze update (32.4) reageren de knoppen en scroll wieltjes enorm traag in begin van rit lijkt bet. Soms pakt hij geen input en dan ineens werkt het allemaal prima om bij wat lijkt een volgende rit weer de eerste 10 minuten totaal niet tot slecht te reageren. Reset helpt niet echt en bij wat vaker drukken is ook lag op instrument cluster te zien.

Is dit een breder probleem of moet ik wachten tot de volgende update.
 
Last edited:
Bij mij zou 32.4 geïnstalleerd worden vrijwel direct na de vorige update naar 32.1. Tot mijn verbazing staat de auto nu ineens weer op 26.9. Is een Model S raven
Zit nog op 26.9, kon vanochtend 32.4 downloading, nu geen update meer beschikbaar. Op Teslafi ook maar heel weinig updates beschikbaar. Komt mij over als oeps, foutje, even op pauze....
 
Sinds gisterenavond 32.4 geïnstalleerd helaas deze morgen een reeks waarschuwingen:
VCFRONT_a192 Electrical system is unable to support all functions
VCFRONT_a402 Electrical system backup power is unavailable
VCFRONT_a182 Schedule service to replace low voltage battery

Is dit toeval, of moeten we onmiddellijk de 12V accu laten vervangen?
Alle tips zijn welkom omdat we nu niet weten of we nog met de auto kunnen rijden.
 
Sinds gisterenavond 32.4 geïnstalleerd helaas deze morgen een reeks waarschuwingen:
VCFRONT_a192 Electrical system is unable to support all functions
VCFRONT_a402 Electrical system backup power is unavailable
VCFRONT_a182 Schedule service to replace low voltage battery

Is dit toeval, of moeten we onmiddellijk de 12V accu laten vervangen?
Alle tips zijn welkom omdat we nu niet weten of we nog met de auto kunnen rijden.

Voor de zekerheid een reset gedaan via knopjes op het stuur?

Volgende tip: via "service" (inloggen met wachtwoord "service") geeft mogelijkheid om de spanning en status van 12V accu te bekijken.
(en tevens overige systemen te checken)
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Voor de zekerheid een reset gedaan via knopjes op het stuur?

Volgende tip: via "service" (inloggen met wachtwoord "service") geeft mogelijkheid om de spanning en status van 12V accu te bekijken.
(en tevens overige systemen te checken)
Bedankt voor de tips.👍

Reset net gedaan maar helaas zijn de meldingen nog niet weg.
In het service menu zag ik dat de 12volt accu nu 12,6 volt is dat lijkt me wat laag maar zeker niet extreem laag?
Morgen eens kijken of de auto blijft rijden en of de meldingen misschien alsnog weg gaan anders schiet ik een service verzoek in.
 
Zit nog op 26.9, kon vanochtend 32.4 downloading, nu geen update meer beschikbaar. Op Teslafi ook maar heel weinig updates beschikbaar. Komt mij over als oeps, foutje, even op pauze....

Hier precies hetzelfde. Gisteren kon ik in tesla app zien dat er een update (32.4) was die ik in de auto kon downloaden maar vandaag geen update kunnen vinden in de auto en de melding in de app is ook weg.