Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.12.xx

This site may earn commission on affiliate links.
2022.12 is voor het eerst gespot:


Nog geen uitrol op Teslafi te zien op dit moment. De release notes zijn:
  1. Additional Bottom Bar customization (meer knoppen onderaan?)
  2. Disney+ in meer landen
  3. Kinderslot verbeteringen
  4. Additional Mobile App Controls
  5. New Language Support
Nog een artikel zonder veel extra info:
 
Ik moet zeggen dat als eigenaar van een 'legacy' MS (voor de duidelijkheid: auto is 4,5 jaar!) er de laatste tijd weinig nieuwe functionaliteiten beschikbaar komen.

Gelukkig is het meeste wat we missen games ed :) maar bijvoorbeeld de camera activeren bij baanwissel had ik wel leuk gevonden. Zou mi ook best op een verticaal scherm geïmplementeerd kunnen worden...
 
Ik rij met verticaal scherm :) maar van mijn periode met een leen M3 kan ik mij niet herinneren dat ik problemen met zicht had. Kan zijn dat lengte, stoelinstelling en grip op stuur daar wat mee te maken heeft...
 
Voor wie deze versie wil, zorg dat je de laatste versie van de app hebt.
Nav je bericht even gekeken en idd weer een nieuwere versie van de app (Iphone 13)
De laatste tijd is de app goed onderhanden genomen en zijn er veel handige/leuke zaken bijgekomen. Wat mij betreft top!
(dat verzacht de stilstand van software auto een beetje, daar zie ik veel updates maar weinig stappen voorwaarts)
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Ongeacht de wijziging:
- 20% is erg blij, bijna niemand uit dat publiekelijk
- 79% is beetje blij/interesseert het niet, niemand uit dat publiekelijk
- 01% is ontevreden, iedereen post dat tig keer in elk forum wat ze maar kunnen vinden.

Lijkt bijna net het echte leven....
Doorgaans blij met de updates, de laatste gewoon niet en volgens mij deze keer meer dan 1%.

Klein testje, hoeveel % van jullie heeft bij het proberen indrukken van de zoek knop voor muziek wel eens per ongeluk de equalizer in beeld gekregen? Bij mij is die score 100%; zelf en tot nu toe elke passagier naast me die muziek wil zoeken…
 
  • Like
Reactions: DamascuS75D
Doorgaans blij met de updates, de laatste gewoon niet en volgens mij deze keer meer dan 1%.

Klein testje, hoeveel % van jullie heeft bij het proberen indrukken van de zoek knop voor muziek wel eens per ongeluk de equalizer in beeld gekregen? Bij mij is die score 100%; zelf en tot nu toe elke passagier naast me die muziek wil zoeken…
Nooit...

Maar ik gebruik die knop ook zelden. Voice werkt bij mij prima: SPEEL xxxxx
 
  • Like
Reactions: Epyx
Doorgaans blij met de updates, de laatste gewoon niet en volgens mij deze keer meer dan 1%.

Klein testje, hoeveel % van jullie heeft bij het proberen indrukken van de zoek knop voor muziek wel eens per ongeluk de equalizer in beeld gekregen? Bij mij is die score 100%; zelf en tot nu toe elke passagier naast me die muziek wil zoeken…
Eh, nooit?
 
Ik ben benieuwd of er al rijervaringen EAP/FSD met 12.x zijn. De op notateslaapp beschreven 'verbeteringen' zijn, althans voor mijn auto / mijn gebruik, nihil.

12.1 staat momenteel te installeren :)
 
  • Like
Reactions: Woek