Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt erop dat .12 alleen uitgerold wordt in NL naar diegenen die binnenkort een upgrade van de FSD computer krijgen. Er staan maar 8 wagens met .12 uit NL in TeslaFi en alleen maar MS en MX.


Hier sinds een week ook .12 voor mijn MS75 september 2018. Ik had een aantal dagen daarvoor een afspraak gemaakt voor de FSD upgrade3.0. Deze wordt over 2 weken uitgevoerd.
 
ik heb sinds 2020.8.3 het idee dat de alarmering om het stuur vast te houden veel heftiger reageert met fel oplichtend rood stuur en dat het alarm niet weggaat als ik het stuur een beetje beweeg. Alleen door de rechter hendel (Model 3) omhoog te bewegen hield het op me piepen.

Het leek op het totaal hysterische alarm dat ik eerder kreeg toen ik met autosteer aan mijn gordel los klikte om mijn jas uit te doen.
 
ik heb sinds 2020.8.3 het idee dat de alarmering om het stuur vast te houden veel heftiger reageert met fel oplichtend rood stuur en dat het alarm niet weggaat als ik het stuur een beetje beweeg. Alleen door de rechter hendel (Model 3) omhoog te bewegen hield het op me piepen.

Het leek op het totaal hysterische alarm dat ik eerder kreeg toen ik met autosteer aan mijn gordel los klikte om mijn jas uit te doen.
Het gedrag wat je omschrijft heb ik nog niet ondervonden.
Ik kreeg deze melding wel toen ik de ruitensproeier aanzette. Ineens zag de auto het niet meer zitten om zelf te sturen en moest ik de besturing direct zelf overnemen.
 

Als het vaker gebeurd zal ik ook eens een filmpje maken
Ik had ook een periode dat AP er om de haverklap uit vloog op de meest lege en rechte stukken snelweg. Mobile Service is geweest en hebben de B-Pillarbehuizingen vervangen. Die bleken er door vocht elke keer als het gebeurde ermee te stoppen. Volgens de bon een bekend probleem.

Sindsdien geen problemen meer gehad.
 
  • Informative
Reactions: arne-nl
F0432B7C-6E36-4369-A2E1-C7E1C4866A56.jpeg
Ik had met 8.2 dit van de week met de melding dat autopilot niet beschikbaar was en met volgende rit mogelijk weer wel. Even gestoot uitgestapt en inderdaad daarna deed hij het weer
 
Last edited:
Bij een Tesla heb je in ieder geval alle toeters en bellen. Tijdens een proefrit met de Audi Etron had ik dit een paar keer zonder enkele aankondiging binnen twee uur tijd. Als je maar één leven hebt geef ik toch de voorkeur aan Tesla.
Dit is een mooie herinnering aan het feit dat wij erg gewend zijn aan de Tesla software waar anderen nog heel veel te gaan hebben voordat ze op het niveau van Tesla zitten.