dat was al zoIk zag dat je meldingen, zoals die van het verminderde regeneratief remmen, nu naar links kan swipen. Dan blijft er slechts een rondje van over.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat was al zoIk zag dat je meldingen, zoals die van het verminderde regeneratief remmen, nu naar links kan swipen. Dan blijft er slechts een rondje van over.
Is de auto goed uitgelijnd? Dit is namelijk de reden dat Tesla adviseert om na elke bandenwissel uit te lijnen.
Wel een tegenvaller van 40.2.1 is dat de auto zelf de snelheid omhoog gooit als je op de snelweg van 100 naar 120 gaat. Ik wil als het druk is gewoon lekker op het gemak rechts blijven cruisen met 105 en niet ineens een stoot gas geven naar de 125
Bij mij “gooide” hij hem gister heerlijk in een gat waar maar 3/4 auto lengtes tussen zaten. Was impressed. Vandaag een iets langere rit. Kijken of het blijft.Nou, ik ben nog niet echt gelukkig met 40.2.1. De deep rain valt me tegen. Ik moet nog steeds handmatig ingrijpen, dus hopelijk leert die nog van ons gedrag. Maar de lane change die jullie zo bejubelen vind ik ook tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. Op 36.x duurde een lane change 9 knippers: 3 voordat die gaat, dan naar de andere baan gedurende 3 knippers+3 knippers om in de baan te positioneren. Dat laatste duurt nu 1 knipper minder, dus de hele manoevre in 8 knippers ipv 9. Nou, wat een verbetering zeg.........
Heb je bij de instellingen 'sjonny modus' aangezet?Bij mij “gooide” hij hem gister heerlijk in een gat waar maar 3/4 auto lengtes tussen zaten. Was impressed. Vandaag een iets langere rit. Kijken of het blijft.
Bij 3/4 autolengte invoegen is Michael Bay mode.Heb je bij de instellingen 'sjonny modus' aangezet?
Nee, gewoon een 2018 X met hw2.5. Het gebeurt alleen niet consequent, dus het kan zijn dat het bij anderen nog niet voor is gekomen. Het gebeurde gisteren 2 keer op de A59 vanuit Oss richting Waalwijk.Heeft u AP1?
Die onaangename ervaring had ik gisterenavond ook. Ik reed rustig 105 km/u op de A4 en toen ik de A44 opdraaide besloot de auto opeens te accellereren naar 122 km/u. Dat was bij eerdere versies niet het geval. De rijstrookwissels zijn wel een stuk beter geworden.Wel een tegenvaller van 40.2.1 is dat de auto zelf de snelheid omhoog gooit als je op de snelweg van 100 naar 120 gaat. Ik wil als het druk is gewoon lekker op het gemak rechts blijven cruisen met 105 en niet ineens een stoot gas geven naar de 125
Ik vind dit ook eigenlijk best een gevaarlijke / onbegrijpelijke keuze om dit aan te zetten. Naar lagere snelheden was dit al vaak het geval. Plosteling accelleren kan voor onverwachte (gevaarlijke) situaties zorgen.Die onaangename ervaring had ik gisterenavond ook. Ik reed rustig 105 km/u op de A4 en toen ik de A44 opdraaide besloot de auto opeens te accellereren naar 122 km/u. Dat was bij eerdere versies niet het geval. De rijstrookwissels zijn wel een stuk beter geworden.
Totdat ze overal 100km/h invoeren en je consequent op elke snelweg te hard rijdt en in kunt grijpen doordat de kaartgegevens pas drie jaar later aangepast wordenHet klinkt mij wel fijn in de oren. Ik zou zelf ook gas geven
Ik heb dat vanmorgen wel ervaren. Rechts inhalen deed hij niet. Maar juist gelijkelijk de snelheid verlagen .Waar ik benieuwd naar ben, is of deze feature ook in 40.2 zit?
Adjacent Line Speeds
"When your vehicle is moving at a significantly faster speed than vehicles in neighboring lanes, Autopilot now automatically reduces your driving speed"
Ik zie namelijk dat deze wel in de US is uitgerold. Dit is namelijk een feature waar ik zelf heel erg naar uitkijk.
Ik heb dat vanmorgen wel ervaren. Rechts inhalen deed hij niet. Maar juist gelijkelijk de snelheid verlagen .
Ik vind dit ook eigenlijk best een gevaarlijke / onbegrijpelijke keuze om dit aan te zetten. Naar lagere snelheden was dit al vaak het geval. Plosteling accelleren kan voor onverwachte (gevaarlijke) situaties zorgen.
Nou gister regen rond Antwerpen werkt AP1 echte doordat de wegmarkering slecht is of ontbreekt. Hing een keer bijna in de vangrail aan de linkerkant met baan wisselen, heb altijd mijn handen aan het stuur en mijn volle aandacht maar kreeg wel even een verbande hartklep er van.Gisterenavond met 40.2.1 van Amsterdam naar Utrecht over de A2 met kletterende regen. Ruitenwissers niet handmatig hoeven bijstellen en NOA bleef aan. Mooie verbetering. Rij er nu drie dagen mee. Het "gewieg" in de baan blijft wel nog aanwezig.