Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Twee deukjes en aantal plekken de lak er af...
Weet iemand waar ik zoiets kan laten herstellen en of zoiets gedekt is (DL) ?

Ik heb het een paar weken terug eens gevraagd aan de bodyshop die met mijn herstelling bezig is (heb een 2-tal kleine steenslag puntjes op mijn frunk).
Bij een rode is het zowiezo de hele frunk herspuiten omdat je met 4 verschillende kleuren zit. Bij jouw blauwe is spot repair misschien wel mogelijk?
Hier is een coating helaas niet tegen opgewassen. Waar stond hij ergens in de buurt?
Echt kl*te dat je dat nu moet meemaken. Hij stond net zo mooi in de coating.
Sommige mensen hebben echt geen respect voor andermans zaken. :cursing:
 
Begin december ben ik bij het achteruit wegdraaien met de auto met de voorbumper blijven haken achter zo'n betonnen rand... :mad:
schade.png

De auto is meteen naar een schadeherstelbedrijf gegaan om in ieder geval met een noodoplossing alles vast te zetten. Daardoor kan ik er gewoon mee doorrijden en dat is maar goed ook, want de bestelde onderdelen zijn er nog steeds niet en ze weten zelfs niet wanneer ze het kunnen verwachten. Het gaat om een bumper, zijplaat en nog wat diverse kleinere zaken. Ik vind het echt ongelofelijk dat zulke onderdelen gewoon niet te krijgen zijn. Nu heb ik er in principe geen last van omdat ik met de tijdelijke fix gewoon in de Tesla door kan rijden, maar stel je voor dat dat niet was gelukt... dan reed ik nu ook al 53 dagen in een ICE rondt, the horror :wink:
 
Daardoor kan ik er gewoon mee doorrijden en dat is maar goed ook, want de bestelde onderdelen zijn er nog steeds niet en ze weten zelfs niet wanneer ze het kunnen verwachten. Het gaat om een bumper, zijplaat en nog wat diverse kleinere zaken. Ik vind het echt ongelofelijk dat zulke onderdelen gewoon niet te krijgen zijn. Nu heb ik er in principe geen last van omdat ik met de tijdelijke fix gewoon in de Tesla door kan rijden, maar stel je voor dat dat niet was gelukt... dan reed ik nu ook al 53 dagen in een ICE rondt, the horror :wink:

En dit is geen Europese issue, in de US is het net zo. Het probleem moet dus opgelost worden in Fremont waar ze blijkbaar een leverings- en/of capaciteitsprobleem hebben. Voor sommige onderdelen blijkt de capaciteit ontoereikend waardoor bijna alles naar de lijn gaat. Nu, de lijn stil leggen is ook geen oplossing. We moeten zorgen dat Tesla HQ ons hoort zodat het meer wordt dan een geel/rode statistiek in hun MRP systeem.

Ik ben wel sterke voorstander om altijd vriendelijk te blijven. De meeste mensen waarmee je in contact komt kunnen er zelf ook niets aan doen en willen alleen maar proberen helpen op hun niveau. Zonder "klachten" komt het echter niet op de radar als een prioriteit en dat moet veranderen.
 
Misschien durven ze m wel niet terug te geven vanwege de angst dat er iets niet goed zal zijn:scared:

Reken maar dat die ook gegrond is, Hendrik. :cursing:

- - - Updated - - -

Jan , ze willen hem echt wel heel perfect hebben lijkt me. Op de tanden bijten!

Er zijn 7 weken gepasseerd en als je weet dat er daar 5 Tesla's per week aangeboden worden zijn dat er 35. Niemand gaat mij vertellen dat die allemaal aan het wachten zijn tot mijn wagen is afgewerkt. Me, not happy!
 
Paar weken geleden had er iemand zijn trekhaak in m'n kentekenplaat voor gezet. Gisteren stond ik achter een A3 voor een verkeerslicht te wachten, toen die besloot vol achteruit te rijden, ik kreeg direct visioenen van weken wachten op een voorbumper, maar het bleek mee te vallen, alleen de kentekenhouder gescheurd.
 
Paar weken geleden had er iemand zijn trekhaak in m'n kentekenplaat voor gezet. Gisteren stond ik achter een A3 voor een verkeerslicht te wachten, toen die besloot vol achteruit te rijden, ik kreeg direct visioenen van weken wachten op een voorbumper, maar het bleek mee te vallen, alleen de kentekenhouder gescheurd.

Ach. Die zit bij mij ook met tape vast [emoji15] Tot het volgende SuC bezoek begin april
 
Reken maar dat die ook gegrond is, Hendrik. :cursing:

- - - Updated - - -



Er zijn 7 weken gepasseerd en als je weet dat er daar 5 Tesla's per week aangeboden worden zijn dat er 35. Niemand gaat mij vertellen dat die allemaal aan het wachten zijn tot mijn wagen is afgewerkt. Me, not happy!

Een vriend van me heeft hem nu juist terug na 3 maanden. Was wel stevig schadegeval.
 
Onvoorstelbaar, dat is balen! Zit zelf ook alweer een maand te wachten op een zijscherm, net even gebeld met Tilburg maar daar komt de alleraardigste jongedame ook niet verder dan me te vertellen "dat er levertijd op zit"... Heb nu toch maar even aangedrongen op op z'n minst een leverdatum, begint nu wel flauw te worden. Overigens meteen aan afspraak gemaakt voor onderhoud; wachttijd twee maanden......:confused: Zijn toch wel basics die Tesla snel moet verbeteren voordat onze Duitse vrienden de FEV arena betreden lijkt me?