Klopt.
Nuancering en lessons learned:
Week verloren door alarmcentrale. Pas op de 3e lokatie een Tesla gecertificeerd schadebedrijf
Diagnose/onderdelen inventarisatie duurde weer een week
Constructie is kwetsbaar, onderdelen beschadigd tot in het 'subframe'
Levertijd onderdelen
Beschadiging kabelboom door menselijke fout heeft risico's voor hoogspanningsinstallaties en aandrijving
Het Tesla schadebedrijf heeft weinig support van Tesla
Als uiteindelijk de auto naar Tesla gaat, duurt het een week voordat met diagnose wordt gestart
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Er was een tijd met veel drivetrain vervangingen ... Ik hoop dat er nu iets op voorraad voor me is [emoji256]
Nuancering en lessons learned:
Week verloren door alarmcentrale. Pas op de 3e lokatie een Tesla gecertificeerd schadebedrijf
Diagnose/onderdelen inventarisatie duurde weer een week
Constructie is kwetsbaar, onderdelen beschadigd tot in het 'subframe'
Levertijd onderdelen
Beschadiging kabelboom door menselijke fout heeft risico's voor hoogspanningsinstallaties en aandrijving
Het Tesla schadebedrijf heeft weinig support van Tesla
Als uiteindelijk de auto naar Tesla gaat, duurt het een week voordat met diagnose wordt gestart
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Er was een tijd met veel drivetrain vervangingen ... Ik hoop dat er nu iets op voorraad voor me is [emoji256]