Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Overname leasecontract - interesse?

This site may earn commission on affiliate links.
Het gaat om een 85D - zwart - creme interieur - 2500km - 3 weken oud (8 augustus)
Autopilot- Panoramadak - luchtvering - executive seats - winterpakket - piano black - next gen seats - 19 inch
leasecontract: 48 mnd - 40km/jr - 1850,- euro/mnd - fiscale waarde: 104.000 euro

Reden: overweeg te wachten tot Model X. Mijn huidige 85D is nu nog zo goed als nieuw en ligt nu waarschijnlijk beter in de markt dan over 1 jaar.
 
Mijn P85D (grijs, tech, next gen seats, luchtvering, zwart alcantara headliner en meest belangrijk: fiscale waarde 109500, dus lage bijtelling tov de huidige prijs van ca 130K bij zelfde config) komt tzt ivm de X (of eerder indien iemand zich meldt) ook in de aanbieding. Dat dan wel in combi met overname van de resterende financial lease of het bijdragen in de evt. afkoopboete. Bij interesse graag een PM of mail (de meesten van jullie hebben die allang :biggrin:)

Gr. John
 
afkoopboete in de klassieke zin bestaat niet meer John, in elk geval niet bij DLL en ABNAmro. het niet afgeloste bedrag betaal je terug, de nog niet betaalde rente niet. Hoeveel dat kun je teruglezen in het amortisatie schema.

Mijn P85D (grijs, tech, next gen seats, luchtvering, zwart alcantara headliner en meest belangrijk: fiscale waarde 109500, dus lage bijtelling tov de huidige prijs van ca 130K bij zelfde config) komt tzt ivm de X (of eerder indien iemand zich meldt) ook in de aanbieding. Dat dan wel in combi met overname van de resterende financial lease of het bijdragen in de evt. afkoopboete. Bij interesse graag een PM of mail (de meesten van jullie hebben die allang :biggrin:)

Gr. John