You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk een foutje, maar ik zou dus wel voor een offerte met 0-prijs vragen.Ik zit nog net in de garantie met de M3 (<80k)
De laadklep zit vanaf levering scheef en de bekleding in de achterwielkuipen zit niet goed op z'n plek.
Ik heb deze punten even laten rusten in afwachting van de HW3 upgrade (onderdeel FSD pakket).
De HW3 upgrade doen ze echter in de werkplaats en voor de laadklep / wielkastbekleding sturen ze een mobiele oplossing naar het werk. Ik kreeg vooraf een overzicht ter goedkeur maar daar staan bij de wielkastbekleding bedragen in vermeld. Is het dan geen garantie? Of gebeurd het vaker dat men bedragen vermeld maar uiteindelijk niet in rekening brengt? Wie heeft hier ervaring mee? BVD!
View attachment 591684
Waarschijnlijk een foutje, maar ik zou dus wel voor een offerte met 0-prijs vragen.
Als leaserijder wil ik na 2 jaar toch een onderhoudsbeurt aanvragen. Via de app kan ik wel aangeven dat ze naar mijn touchscreen moeten kijken (gele rand), maar niet selecteren dat ik in onderhoudsbeurt wil. Hoe doen jullie dat?
Als leaserijder wil ik na 2 jaar toch een onderhoudsbeurt aanvragen. Via de app kan ik wel aangeven dat ze naar mijn touchscreen moeten kijken (gele rand), maar niet selecteren dat ik in onderhoudsbeurt wil. Hoe doen jullie dat?
Als leaserijder wil ik na 2 jaar toch een onderhoudsbeurt aanvragen. Via de app kan ik wel aangeven dat ze naar mijn touchscreen moeten kijken (gele rand), maar niet selecteren dat ik in onderhoudsbeurt wil. Hoe doen jullie dat?
De "onderhoudsbeurt" bestaat niet. Ik had na 2 jaar gevraagd om:
- Een visuele inspectie om schades en onregelmatigheden te constateren
- Remvloeistof vochtmeting en eventueel vervangen indien nodig
- Uitlijnen
- AC bijvullen
Verder is er gewoon niks aan zo'n auto te doen .
Verwacht trouwens niet dat dit dan bijna niks kost, het zijn natuurlijk wel Tesla prijzen. Maar qua kosten was ik denk ik iets van 500 kwijt. Vond ik niet goedkoop maar toen bedacht ik me dat dat de enige kosten waren over 2 jaar en werd ik toch wel blij.
En ik dacht dat eens per twee jaar ook koelvloeistof van batterypack vervangen/gecontroleerd moet worden.
AC lekt altijd heel klein beetje, zou ik zeker geen 6 jaar mee wachten. Eens per 3 jaar waar nodig bijvullen voor nieuwere systemen.
Ik heb mijn 1e 2-jarig onderhoud laten doen in Duiven.
Opmerking: Customer requests: bi-annual service. performed bi-annual service
Correctie: Brake Fluid Check
Correctie: Filter - Cabin (Remove & Replace)
Vervangen/toegevoegde onderdelen Onderdeel
Waste disposal fee-General(1526930-00-A) MODEL X CARBON FILTER(1039042-00-B)
Was iets van 60,- kwijt. Remvloeistof controleren erbij zou rond de 150,- kosten, maar niet strikt noodzakelijk nu. Gaf aan dat ik dit wel bij euromaster laat doen bij de winter wielenwissel. Vonden ze zelf ook slim idee.
Dus weinig kosten.. alhoewel alleen een filtertje is vervangen
Alleen remvloeistof controleren 150,-- extra? Ik heb zelf een remvloeistoftester gekocht (=relatief goedkoop) en kan dit binnen 5 minuten zelf doen -> diverse kappen (de)monteren kost het meeste tijd.
Ik verwacht dat men voor de Euro 150,-- een uurtje arbeid rekent en de ververs-prijs heeft doorgegeven?
Of eventueel remvloeistof controleert en de remmen even naloopt voor Euro 150,--?
De totaal Euro 60,-- is overigens niet verkeerd voor een OHB bij een X
Ik meen me ter herinneren dat bij de Model S 250.000km staat voor het verversen van de olie in het achterdif. Dat zal voor de voorkant ook wel zoiets zijn. Is overigens geen grote klus, die eenvoudig door elke garage gedaan kan worden. Er zwerft een filmpje waarin uitgelegd wordt waar je moet zijn. Wederom dat is voor een S.En wanneer wordt de olie ververst?
Nadat jullie uitgelachen zijn:
Ik hoop dat er olie in het achterdifferentieel zit en bij de D ook in het voor diff. Zonder olie gaat die niet lang mee.