Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
tip: als hier janken niet meer helpt (en drivetrains niet meer gratis vervangen worden)
vw.jpg
 
Leuke stad. In de zomer is daar hét Exit Festival. Ik neem aan dat je niet gaat rijden, maar je zou daar met de Tesla vereerd worden, hij is de volksheld!
ik heb het heel even overwogen om met de Tesla te gaan, maar dat gaat teveel tijd kosten. Misschien een volgende keer, lijkt me wel leuk. Is wel te doen als je in Budapest een nachtje slaapt en oplaadt.
Ik huur daar gewoon een auto op het (Nikola Tesla) vliegveld in Belgrado.
 
Net met Hans besproken dat we via Hongarije naar Roemenië gaan (daar ligt nog ergens zo'n topgear weg in de Bergen :biggrin:) en dan naar Istanbul om de brug over te steken naar Azië....
en dan via Griekenland de boot naar Italië en dan Noordwaarts naar huis... Daar is geen ruimte voor naar Servië... Sorry... :wink:
Maar ik waardeer de intentie.:cool:
 
Net met Hans besproken dat we via Hongarije naar Roemenië gaan (daar ligt nog ergens zo'n topgear weg in de Bergen :biggrin:) en dan naar Istanbul om de brug over te steken naar Azië....
en dan via Griekenland de boot naar Italië en dan Noordwaarts naar huis... Daar is geen ruimte voor naar Servië... Sorry... :wink:
Maar ik waardeer de intentie.:cool:

Op de bucketlist :smile:
 
Hij leest de cookies. Ik krijg reclame van skikleding ;-) Tis maar waar je net geweest bent ;-) Iemand 18+ reclame op TMC?
Alles wat ik online gekocht heb komt hierboven voorbij (alles waar ik dus geen interesse meer in heb)... Bijv. nu een ad voor tochtprofiel van rubbermagazijn, waar ik 2 wkn geleden 200m van precies dat tochtprofiel heb gekocht... (Ja veel oude tochtige stolpramen in ons nieuwe stulpje...)
 
Net met Hans besproken dat we via Hongarije naar Roemenië gaan (daar ligt nog ergens zo'n topgear weg in de Bergen :biggrin:) en dan naar Istanbul om de brug over te steken naar Azië....
en dan via Griekenland de boot naar Italië en dan Noordwaarts naar huis... Daar is geen ruimte voor naar Servië... Sorry... :wink:
Maar ik waardeer de intentie.:cool:

Maar Servië is wel een heel mooi land, zeker Belgrado aan de Donau. Daar zijn veel mooie vrouwen met alles erop en eraan ion de juiste proporties, waarbij je je af gaat vragen waar die allemaal vandaan komen, goeie klei waarschijnlijk. Zoveel op één plek heb ik nog niet gezien in mijn leven. Maar goed, is wel een kwestie van smaak. :love:
 
Maar Servië is wel een heel mooi land, zeker Belgrado aan de Donau. Daar zijn veel mooie vrouwen met alles erop en eraan ion de juiste proporties, waarbij je je af gaat vragen waar die allemaal vandaan komen, goeie klei waarschijnlijk. Zoveel op één plek heb ik nog niet gezien in mijn leven. Maar goed, is wel een kwestie van smaak. :love:

Dat was dus de killer voor deze roadtrip :scared: Krijgen geen stempel of groen licht meer .....