Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Daar had ik gisteren ook last van maar ik zoek graag grenzen op:biggrin:.

Zouden die demorijders geen hoofdpijn gehad hebben na zo 2u rijden? Ik herinner me in 2012 dat ik mezelf misselijk kreeg met dergelijke rijstijl in een imiev:redface: ...
Niettegenstaande ik graag als liefhebber op het (kart)circuit vertoef.
 
Kostuum laten maken hier, voor het huwelijk van onze dochter.
Pokkeheet om te passen hier.:tongue:
Na de vakantie zal ik de kandidaat tesla rijders contacteren.
20150311_094359.jpg
 
Last edited:
Afgelopen donderdag met spoed naar Bali vertrokken vanwege verdrietige familieomstandigheden.
En nu bevind ik mij in een bijzondere situatie, qua ervaring een soort autoloze zondag in het kwadraat, voor wie dat meegemaakt hebben.
Het is hier vanaf 6 uur in de ochtend tot de volgende dag dezelfde tijd het zogenaamde Nyepi.
Het is de 'dag van de stilte', die voor iedereen op het eiland geldt, behalve voor hulpdiensten of diegene die daar gebruik van moet maken.
De straten en stranden zijn uitgestorven, de luchthaven is volledig gesloten, de havens zijn stil en alle mensen blijven binnen.
Vanavond is Bali aardedonker.
Toeristen blijven in de hotels en eventuele mensen die toch de straat op zouden willen gaan worden vriendelijk maar dringend door de pecalang (dorpspolitie) terug naar huis/hotel verwezen.
Het valt mij mee dat ik gebruik kan maken van internet om deze post te kunnen schrijven.
Het is een dag van zelfreflectie voor iedereen op het eiland en dus ook voor mij.
Het enige wat te horen is zijn de geluiden van de natuur.
Het is héél bijzonder om mee te maken en hoewel sommige mensen het eiland voor deze dag ontvluchten bekruipt mij het gevoel dat dit in ons eigen land ondenkbaar, maar erg goed zou zijn.
Vergeef mij een enigszins filosofische bui, maar ik ontkom er niet aan. Dit is indrukwekkend.
 
Dit is toch wel een forum met een hoog gehalte ICT ZZP'ers toch?

Iemand uit de regio Rotterdam die:
Een HP Proliant Server kan uitbreiden van RAID1 naar RAID6 (SAS disken aanwezig, Licentie RAID ook) en dan de zaken kan overzetten/terugzetten.
Daarnaast lopen een aantal zaken op de windows 2011 Server niet vlekkeloos, VM Ware issues, exchange.

Ivm faillissement vorige ICT beheerder (bedrijf uit Spijkenisse) hebben wij een jaar nu een eigen ICT manager in dienst, echter die heeft nogal moeite met wat zaken goed draaiende te krijgen. Ik wil weer overgaan naar ICT beheer uitbesteed met monitoring oid. Iemand die dit soort zaken voor zijn werk doet, of anders tips heeft voor een goede organisatie?
 
Dit is toch wel een forum met een hoog gehalte ICT ZZP'ers toch?

Iemand uit de regio Rotterdam die:
Een HP Proliant Server kan uitbreiden van RAID1 naar RAID6 (SAS disken aanwezig, Licentie RAID ook) en dan de zaken kan overzetten/terugzetten.
Daarnaast lopen een aantal zaken op de windows 2011 Server niet vlekkeloos, VM Ware issues, exchange.

Ivm faillissement vorige ICT beheerder (bedrijf uit Spijkenisse) hebben wij een jaar nu een eigen ICT manager in dienst, echter die heeft nogal moeite met wat zaken goed draaiende te krijgen. Ik wil weer overgaan naar ICT beheer uitbesteed met monitoring oid. Iemand die dit soort zaken voor zijn werk doet, of anders tips heeft voor een goede organisatie?

Ik ga straks op zoek voor je in ons netwerk;
 
Weet iemand een leuk/mooi huis in Belgie(Ardennen) maar mag ook elders in bosrijk gebied zijn, waar we een week rond oud en nieuw kunnen vertoeven?
Het gaat om 9 volwassenen 6 kinderen en 2 babies.

Of een goede website waar ik zoiets kan vinden?

Gaan met de Tesla dus een werkend stopcontact zou fijn zijn.. :biggrin: