Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

nieuw op forum

This site may earn commission on affiliate links.
Een laag verbruik is lekker meegenomen, maar voor mij niet zo'n knelpunt.
Ik ben maar weekend-rijder, tijdens de week 12u per dag in m'n Crafter aan het werk… .
Vermoedelijk wel iets meer kilometers te verwachten dan met de Volvo, dus ik gok op een 15.000 per jaar.
Pano dak niet genomen omdat het mij niet echt voordeel en/of nut levert; op zondag zit niet altijd de zon uit én m'n vrouw is zeer gevoelig voor oorontstekingen bij de minste tocht.
19 inch wheels, de meerprijs naar 21 leek me teveel om én duurdere banden te hebben, die meer verbruik opleveren én meer kans op parkeerschade.

Voor de rest wél gekozen voor lederen zetels, auto pilot, Premium interieur en een set winterbanden.

Xavier
 
Heb zelf erg lang getwijfeld over het pano dak gezien het meer lawaai maakt, meer verbruikt en de rubberen dichtingen (zeker op termijn) voor lekkage kunnen zorgen.
Mijn vrouw vond het echter zo belangrijk dat ik het maar heb gedaan. Er is iets meer hoofdruimte met het pano dak en mogelijk is het ook beter voor de verkoopwaarde.

Ik heb wel het vermoeden dat je meer kilometers met je Tesla gaat maken dan met een andere wagen. Er is altijd wel een reden te vinden om nog een rondje te maken. Je zal dat wel ervaren. :rolleyes:
 
@Jan: schoenmaat zal niet zo veel verschillen maar het gewicht van de voet ;-)
Aan de andere kant: de verschillen zijn toch ook juist opgetreden bij ritten waarbij we over dezelfde routes dezelfde snelheden reden..
Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad met de aandrijflijn / batterij combi :)...

In het algemeen valt het me op dat er nu best wel wat knopen worden doorgehakt voor de aanschaf van Tesla's, en dat er al wat referrals voorbij komen, en waar in het verleden toch wel eens iemand mijn telefoonnummer / mailadres gebruikte om te vragen of (waarom ;-)) ze de auto moeten kopen, hoe fiscaal, wat erbij te doen etc. etc. er nu niemand om mijn link verlegen lijkt te zitten....:rolleyes:
Te vroeg gepiekt noemen ze dat in de sport?
 
Een laag verbruik is lekker meegenomen, maar voor mij niet zo'n knelpunt.
Ik ben maar weekend-rijder, tijdens de week 12u per dag in m'n Crafter aan het werk… .
Vermoedelijk wel iets meer kilometers te verwachten dan met de Volvo, dus ik gok op een 15.000 per jaar.
Pano dak niet genomen omdat het mij niet echt voordeel en/of nut levert; op zondag zit niet altijd de zon uit én m'n vrouw is zeer gevoelig voor oorontstekingen bij de minste tocht.
19 inch wheels, de meerprijs naar 21 leek me teveel om én duurdere banden te hebben, die meer verbruik opleveren én meer kans op parkeerschade.

Voor de rest wél gekozen voor lederen zetels, auto pilot, Premium interieur en een set winterbanden.

Xavier

Je woont eigenlijk maar op een grote boogscheut van me vandaan. In welke branche werk je?
 
Nog een nieuwe eigenaar. Afgelopen vrijdag (voor de prijsverhoging) besteld, en gisteren "bevestigd".
VIN 5YJSA7E25FF102722
Tesla detail.png

Levering november (hoop ik).
 
Foto op het forum plaatsen, John. Dat doet wonderen. :biggrin:

Ik voel me toch echt achtergesteld bij al die technische mensen hier....:wink:
Ik heb een foto gevonden die niet echt heel erg afschrikt, en die is te zien in het profiel dat ik zelf open, maar nog niet zichtbaar bij mijn Posts...
Zal wel een vinkje zijn of zo. Ik zoek nog even, maar moet zo ook weer aan het werk:biggrin:
 
naar het schijnt is hij in volle onderhandeling met Facebook, om het nieuwe "like" symbool te worden.

Om eerlijk te zijn... de foto is ooit spontaan gemaakt toen ik met een oud-collega een hapje zat te eten in Urmond.
Op dat moment kwam een bericht binnen dat een gezamenlijke oud-collega na 2 jaar eindelijk weer een baan had, dus deze foto is genomen en naar hem toegestuurd....
Daarna (omdat ie toch al in mijn smartphone stond maar op WA gebruikt en toen Jan mij onder druk zette om snel een foto te plaatsen (zonder foto tel je niet mee zei hij) deze maar snel gebruikt.
Maar.... Het brengt wel wat teweeg zie ik:biggrin:.
En Maarten, idd is bij gebrek aan panodak het ultieme mantagevoel te beleven door de volledige arm uit het raam te houden...
Heb jij daar niet nog een foto van? Road-Trip Italië of Luxemburg?

Ik heb ergens nog wel een mooie actie foto van iemand tijdens het organiseren van de line up in Cannobio. Met handgebaren:biggrin: En er staat ook nog een wegvluchtende fotografe op...

Wordt natuurlijk pas geplaatst na toestemming:biggrin: