netto hetzelfde in de bijtelling maar iemand moet de EUR200 per maand extra gaan betalen voor de meerprijs van de LRWelkom! Ga je geen bijtelling betalen? Mogelijk is er dan nog wel een 2019 LR beschikbaar die netto hetzelfde kost.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
netto hetzelfde in de bijtelling maar iemand moet de EUR200 per maand extra gaan betalen voor de meerprijs van de LRWelkom! Ga je geen bijtelling betalen? Mogelijk is er dan nog wel een 2019 LR beschikbaar die netto hetzelfde kost.
netto hetzelfde in de bijtelling maar iemand moet de EUR200 per maand extra gaan betalen voor de meerprijs van de LR
In België wordt het belastbaar voordeel voor een bedrijfswagen heel anders berekend dan de bijtelling in Nederland (en is er voor de rijders zelf van een bedrijfswagen zover ik weet geen echt voordeel).Welkom! Ga je geen bijtelling betalen? Mogelijk is er dan nog wel een 2019 LR beschikbaar die netto hetzelfde kost.
Heel erg bedankt om de moeite te doen om alles nog eens op een rijtje te zetten. Ik zal dit draadje met aandacht verder volgen en wil wel bijdragen met mijn eigen ervaringen van zodra de wagen geleverd is.Ook mijn beste wensen voor 2020 aan iedereen die dit leest en veel geluk en vooral veilige ritjes met jullie Tesla's.
Voor de duidelijkheid die 2 uur voordat hij gaat slapen is dus alleen in alle gevallen dat Tesla ter plekke een WiFi connectie tot stand brengt. Meestal is dat alleen thuis of ook op het werk als je dat zo hebt ingesteld. Ten overvloede misschien: het heeft niets met TeslaFi te maken maar is een Tesla dingetje dus als je het een "bug" vindt dan zal je moeten aankloppen bij Tesla. Tesla HQ neemt regelmatig contact op met je auto om data te verzamelen, dat is immers de input voor de autopilot ontwikkeling en voor het opslaan van Sentry mode data en beelden als je die die aanzet. Wanneer en hoe hij al die data verzamelt is mij onbekend maar heb ik ook nog nergens kunnen lezen. Ik kan alleen maar gissen. Het is ook duidelijk dat Tesla incidenteel tussendoor wordt gewekt voor soms een half uur of ook wel eens 1,5 uur.
Ik verwacht dat er een relatie is tussen al deze "wakker zijn" tijden en de data collectie door HQ. Misschien dat er iemand is die a.d.v.h. monitoren van WiFi communicatie tussen Tesla en de buitenwereld wat meer inzicht krijgt wanneer Tesla HQ data uitwisselt met je auto. Met de juiste apparatuur kan dat toch niet moeilijk zijn lijkt me? Het is bij mij nog niet opgekomen die 2 uur als "bug" te zien om dat te melden.
Ik kan alleen maar zeggen, activeer de Sleep Modes door "Enable" te checken.
Laat de rest op die pagina unchecked of uncheck het behalve de "Show offline as asleep" onderaan die moet checked blijven. Zet "Time To Try Sleeping:" op 12 en "Idle Time Before Tryïng To Sleep:" op 1 minuut. Bedenk dat Sentry, Dog, Climate en Camp modes je Tesla altijd wakker houden. Idle Time Before Tryïng To Sleep" houdt je Tesla ook altijd extra wakker voor de tijd die je daar instelt daarom gebruik ik daar 1 minuut. Het verlengen daarvan verkleint de kans dat je bij korte parkeerstops delen van de volgende ritjes tot maximum 10 minuten toe niet geregistreerd krijgt omdat een slaappoging is ingezet. Zorg dat je geen andere loggende apps gebruikt. Succes.
Dan betaal je de werkgever €200,- eigen bijdrage. Die mag je vervolgens weer aftrekken van de bruto bijtelling.netto hetzelfde in de bijtelling maar iemand moet de EUR200 per maand extra gaan betalen voor de meerprijs van de LR
Je start de cyclus geplanned laden pas door hem aan de lader te hangen. Dus hij doet gewoon niets en blijft lekker slapen zodra hij is ingeslapen 10 minuten nadat je geparkeerd hebt of als hij aan Wifi hangt 1 uur nadat je geparkeerd hebt. Als je hem aan de lader hangt zegt hij ook netjes gelijk op het scherm dat geplanned laden is ingesteld om 4h30. Hij bepaald dan zelf hoe laat hij het laden moet inschakelen om op die tijd 90% SoC te halen als je dat als limiet hebt ingesteld. Hij wordt 10 minuten voor het laden wakker. Voor die tijd blijft hij slapen. Hij start de verwarming 20 minuten voor de ingestelde vertrektijd en schakelt deze weer uit 20 minuten na de vertrektijd van 4h30 en gaat dan weer slapen als je nog niet vertrokken bent.Hoi,
Even een vraag rond de "gepland vertrek" functionaliteit op mijn M3.
Ik heb deze nu ingesteld om 4h30 's morgens (weekdagen).
Als mijn wagen is aangesloten op mijn TWC, veronderstel ik dat hij op dat tijdstip netjes op 90% SOC staat (en warme cabine).
Maar wat gebeurt er als hij niet is aangesloten op een lader? Hij zal uiteraard niet kunnen laden, maar gaat hij dan de cabine voorverwarmen? Of doet hij helemaal niets? Zal mijn standby verbruik toenemen?