You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij gaat komen! Op tijd voor Q1 zoals het ernaar uit ziet: Tesla Registers 17 LHD Model 3 VINs — Comin' To Europe, Baby! @CleanTechnica Exclusive | CleanTechnica
Kost wel werkgelegenheid in Tilburg: er is dan geen noodzaak meer om drive units en accus apart te vervoeren naar de EU en in Tilburg te assembleren.Dat is goed nieuws, scheelt een procent of 11 als trump de uitgestoken hand tenminste drukken wil.
Accu's wel want anders is iedere container "gevaargoed" en dus duur om te verschepen. Ik verwacht dat die los blijven komen.Kost wel werkgelegenheid in Tilburg: er is dan geen noodzaak meer om drive units en accus apart te vervoeren naar de EU en in Tilburg te assembleren.
Waarom? In Noorwegen staat toch ook geen assemblagehal?Accu's wel want anders is iedere container "gevaargoed" en dus duur om te verschepen. Ik verwacht dat die los blijven komen.
Die auto's komen ook in Tilburg binnen en geassembpeerd en worden niet meer per container vervoerd.Waarom? In Noorwegen staat toch ook geen assemblagehal?
Misschien omdat dat geen nieuwe auto’s zijn?Maar de auto’s voor Noorwegen (en Zwitserland) worden toch niet geassembleerd in Tilburg, ook al komen ze daar binnen ( volgens jou)
Ik heb altijd begrepen dat alleen EU auto’s daar geassembleerd worden.
Dus de N en CH auto’s zijn dan de overtocht gevaargoed volgens jou. Gek want ik stop regelmatig 6 500e’s in een container en heb nog nooit iemand hier ook maar iets over horen zeggen. Of me er extra voor laten betalen..
Nee, nee, jammer genoeg niet: deze stond bij de Tesla Shop in Portland, in een mall op 400m van ons hotel.Mooi!
Yours I presume?