Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
En zeker je ramen ook laten verduisteren? Tjé, wat een saaie auto... vind ik. :p Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi.;)
Hangt een beetje van het kleur af. Zwart, blauw en midnight gray vind ik mooi staan met chrome. De lichtere kleuren zoals wit zie ik liever zonder chrome. Spijtig dat Tesla de optie niet heeft zoals alle premium merken. Ook privacyglass mis ik in de optielijst en dan niet voor de look maar voor de veiligheid van eventueel waardevolle spullen die op de achterbank liggen.
 
Toch: als je naar het lijstje van Elja kijkt is er slechts 1 persoon die een VIN heeft en niet contant betaalt, niemand met een VIN ruilt in en slechts 3 van de 9 'contant maar niet zakelijk' hebben geen VIN (of inmiddels wel?). Het is niet waterdicht en de statistische set te klein maar een correlatie lijkt er wel te zijn.
Sorry welk lijstje? Kan het allemaal niet meer bijhouden

Edit: laat maar heb het gevonden
 
Weet niet of info creditwaardig is maar lijkt mij wel aannemelijk. Ik las begin van de week ergens dat er 150 voor NL en 50 voor BE op het eerste schip zaten. Wordt dan met 1 schip per week 600 per maand en in 2 1/2 maand is iedereen voorzien van de LR en dan zal de MR wel komen
 
  • Like
Reactions: Michel3
Weet niet of info creditwaardig is maar lijkt mij wel aannemelijk. Ik las begin van de week ergens dat er 150 voor NL en 50 voor BE op het eerste schip zaten. Wordt dan met 1 schip per week 600 per maand en in 2 1/2 maand is iedereen voorzien van de LR en dan zal de MR wel komen
Ik denk dat je er fors naast zit. Er komen echt veel meer M3s naar Nederland dan 150 per week. Alleen al hier op het forum hebben we er tientallen.
Bedenk dat Mr Green er al 1000 in bestelling had
 
Ik denk dat je er fors naast zit. Er komen echt veel meer M3s naar Nederland dan 150 per week. Alleen al hier op het forum hebben we er tientallen.
Bedenk dat Mr Green er al 1000 in bestelling had
Leuk dat MrGreen er zoveel in bestelling heeft maar het is een feit dat er Max 3000 per week deze kant op gaan komen (Max capaciteit van de afhandelaar in Zeebrugge die met Tesla is afgesproken). Tevens is het een feit dat Zeebrugge de hele Europese markt gaat voorzien.

Ik reken op minder dan 15 tot 20% voor de NL markt, dus zo’n 300 tot 600 per week. En gezien de moeite die Tilburg nu heeft om in een week minder dan 150 auto’s uit te leveren moet ik nog zien hoe ze er 600 per week gaan uitleveren.