CJA Hulskamp
MY LR Blue
Wij zingen altijd samen en dan moet muziek harder. Of bedoelde je dat nietMet of zonder kids?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wij zingen altijd samen en dan moet muziek harder. Of bedoelde je dat nietMet of zonder kids?
Ik dacht dat je bij de 3 de CC snelheid moet aanpassen op het scherm en dat je alleen de CC can activeren via het handeltje?Voor CC heb je nog het handeltje dat je een keer of twee omhoog of omlaag klikt.
Ik dacht dat je bij de 3 de CC snelheid moet aanpassen op het scherm en dat je alleen de CC can activeren via het handeltje?
Maar 1875 stuks Model 3 verkocht in de US in Januari?
Aiaiai, dat is niet veel hoor, hetzelfde als in December.
Monthly Plug-In Sales Scorecard
In december volgens die genoemde site 1060 stuks...hetzelfde als in December.
Ik keek inderdaad naar de kolom van het jaartotaal.In december volgens die genoemde site 1060 stuks...
Toch van 1060 naar 1875. En afleveringen lopen achter op fabricage. Dus even kijken wat februari met zijn 28 dagen doet. Ik weet niet of het tegenvalt of meevalt gezien de hobbels die alleen zij kennen en overwinnen.Ik keek inderdaad naar de kolom van het jaartotaal.
Het valt nietemin tegen.
en nu zou de productie op rond 2.500 per week liggen
Heeft Tesla dit bekend gemaakt?
laatst nog een verslagje bekeken van de bekende Marques Brownlee () waar hij het ook niet helemaal begrepen heeft om alles via het scherm te regelen. + bepaalde positioneringen van informatie op het scherm. (al is dat uiteraard te verbeteren via updates)
Waarom bijv niet meteen een knopje op het handschoenvakje te voorzien ipv dat hele gedoe via het scherm? Voor de rest vind ik een strak dashbord wel goed maar m'n moet nu ook niet overdrijven en alles proberen te regelen via een scherm
Als je wat minder scherp ziet en je dient vaak op het scherm te turen, ja is gemakkelijk wanneer er altijd een passagier naast je zit
zijn jullie zeker dat de model 3 zoals hij nu bestaat in Belgie door de homologatie zal geraken, Tesla heeft daar misschien nog niet bij stilgestaan (ik hoop van wel)
Dat bijna alles via het scherm gaat is al eerder verklaard door de ontwerpfilosofie dat de model 3 als een autonoom rijdende taxi ingezet zal gaan worden, dan wil je bijvoorbeeld het dashboard kastje (remote) kunnen afsluiten.laatst nog een verslagje bekeken van de bekende Marques Brownlee () waar hij het ook niet helemaal begrepen heeft om alles via het scherm te regelen. + bepaalde positioneringen van informatie op het scherm. (al is dat uiteraard te verbeteren via updates)
Waarom bijv niet meteen een knopje op het handschoenvakje te voorzien ipv dat hele gedoe via het scherm? Voor de rest vind ik een strak dashbord wel goed maar m'n moet nu ook niet overdrijven en alles proberen te regelen via een scherm
Als je wat minder scherp ziet en je dient vaak op het scherm te turen, ja is gemakkelijk wanneer er altijd een passagier naast je zit
zijn jullie zeker dat de model 3 zoals hij nu bestaat in Belgie door de homologatie zal geraken, Tesla heeft daar misschien nog niet bij stilgestaan (ik hoop van wel)
de keren dat ik in mijn handschoenkastje moet zijn per jaar, kan ik op één hand tellen
De M3 heeft daarvoor nog heel veel alternatieve opbergvakjes....ik niet hoor, daar zit in, mijn blauwe parkeerschijf, de tomtom, papieren zakdoekjes, in de zomer een flesje water( want vakje is gekoeld)