Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik dacht dat je bij de 3 de CC snelheid moet aanpassen op het scherm en dat je alleen de CC can activeren via het handeltje?

Klopt, dat zal wel binnenkort met wieltjes op stuur kunnen. Oplossing zou kunnen zijn dat je simpelweg het gedeelte van scherm met auto op cc/ap aanraakt om functies met wieltjes te bedienen. Hoef je maar 1 tik op scherm te geven (en nog een groot raakvlak ook) om vervolgens handen aan stuur te kunnen houden.

Overigens kom ik net dit bericht tegen: Supercharger speed: 116kW
 
Last edited:
Maar 1875 stuks Model 3 verkocht in de US in Januari?
Aiaiai, dat is niet veel hoor, hetzelfde als in December.
Monthly Plug-In Sales Scorecard

Afgeleverd.
Even zonder bevestiging en alleen maar aan de hand van vluchtig bericht op Facebook, dat toen weer snel verwijderd was. Dus eigenlijk roddel maar toch...

Er zijn problemen geweest met de leverancier van de hemelbekleding, die kon zijn verplichtingen niet nakomen. Toen noodgedwongen overgeschakeld en nu zou de productie op rond 2.500 per week liggen. Er zit een week of vier tussen productie en aflevering dus deze maand zou, als het klopt, een mooie sprong te zien geven.

Ik ben benieuwd.
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ
laatst nog een verslagje bekeken van de bekende Marques Brownlee (
) waar hij het ook niet helemaal begrepen heeft om alles via het scherm te regelen. + bepaalde positioneringen van informatie op het scherm. (al is dat uiteraard te verbeteren via updates)
Waarom bijv niet meteen een knopje op het handschoenvakje te voorzien ipv dat hele gedoe via het scherm? Voor de rest vind ik een strak dashbord wel goed maar m'n moet nu ook niet overdrijven en alles proberen te regelen via een scherm
Als je wat minder scherp ziet en je dient vaak op het scherm te turen, ja is gemakkelijk wanneer er altijd een passagier naast je zit

zijn jullie zeker dat de model 3 zoals hij nu bestaat in Belgie door de homologatie zal geraken, Tesla heeft daar misschien nog niet bij stilgestaan (ik hoop van wel)
 
laatst nog een verslagje bekeken van de bekende Marques Brownlee (
) waar hij het ook niet helemaal begrepen heeft om alles via het scherm te regelen. + bepaalde positioneringen van informatie op het scherm. (al is dat uiteraard te verbeteren via updates)
Waarom bijv niet meteen een knopje op het handschoenvakje te voorzien ipv dat hele gedoe via het scherm? Voor de rest vind ik een strak dashbord wel goed maar m'n moet nu ook niet overdrijven en alles proberen te regelen via een scherm
Als je wat minder scherp ziet en je dient vaak op het scherm te turen, ja is gemakkelijk wanneer er altijd een passagier naast je zit

zijn jullie zeker dat de model 3 zoals hij nu bestaat in Belgie door de homologatie zal geraken, Tesla heeft daar misschien nog niet bij stilgestaan (ik hoop van wel)

De model 3 is in augustus 2017 al via de Nederlandse RDW voor de hele EU goedgekeurd, zie vele posts hiervoor. Toen werd ook bekend dat er helaas niet voorzien is in een trekhaakoptie.
 
laatst nog een verslagje bekeken van de bekende Marques Brownlee (
) waar hij het ook niet helemaal begrepen heeft om alles via het scherm te regelen. + bepaalde positioneringen van informatie op het scherm. (al is dat uiteraard te verbeteren via updates)
Waarom bijv niet meteen een knopje op het handschoenvakje te voorzien ipv dat hele gedoe via het scherm? Voor de rest vind ik een strak dashbord wel goed maar m'n moet nu ook niet overdrijven en alles proberen te regelen via een scherm
Als je wat minder scherp ziet en je dient vaak op het scherm te turen, ja is gemakkelijk wanneer er altijd een passagier naast je zit

zijn jullie zeker dat de model 3 zoals hij nu bestaat in Belgie door de homologatie zal geraken, Tesla heeft daar misschien nog niet bij stilgestaan (ik hoop van wel)
Dat bijna alles via het scherm gaat is al eerder verklaard door de ontwerpfilosofie dat de model 3 als een autonoom rijdende taxi ingezet zal gaan worden, dan wil je bijvoorbeeld het dashboard kastje (remote) kunnen afsluiten.