Gisteren gaan laden bij Ionity langres, daar stond ook geen kat
Katten houden niet van stroom.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren gaan laden bij Ionity langres, daar stond ook geen kat
Beetje vreemd. Ik kan het wel begrijpen dat je met je Porsche naast een i3 moet staan en dat niet premium kan lijken, maar in het artikel spreken ze erover dat Audi rijders en Porsche rijders er kunnen laden, en dat is ook niet zo premium.Volgens deze berichten zou VW ontevreden zijn met hun participatie in Ionity en overwegen een eigen laadnetwerk op te zetten.
Plant der VW-Konzern ein exklusives Schnellladenetz? - electrive.net
Een beetje speculatie maar wellicht zijn ze ontevreden over hun aandeel in Ionity en zien ze dat ze (met binnenkort veel meer ID3’s op de weg) met een eigen laadnetwerk meer marge uit de verkoop van kWhs zouden kunnen halen.Beetje vreemd. Ik kan het wel begrijpen dat je met je Porsche naast een i3 moet staan en dat niet premium kan lijken, maar in het artikel spreken ze erover dat Audi rijders en Porsche rijders er kunnen laden, en dat is ook niet zo premium.
Misschien stellen ze zich ook vragen bij de IONITY locaties? Het werkt wel en zo, maar in Duitsland houden ze er wel van hun snelladers bij tankstations te zetten en dat ziet er ook niet premium uit, als je dan de hotels nabij Tesla superchargers gewoon bent.
Of het is alleen een soort dreiging richting Ionity ivm hun ontevredenheid.Een beetje speculatie maar wellicht zijn ze ontevreden over hun aandeel in Ionity en zien ze dat ze (met binnenkort veel meer ID3’s op de weg) met een eigen laadnetwerk meer marge uit de verkoop van kWhs zouden kunnen halen.
Ze hebben wel eerder kritiek geleverd op de prijsstelling van Ionity:
Volkswagen kritisiert neues Tarifmodell von Ionity
Dit lijkt mij inderdaad meer voor de hand liggend, want wat zou het alternatief zijn voor VW.......Of het is alleen een soort dreiging richting Ionity ivm hun ontevredenheid.
Ja, ik krijg dat ook niet uitgelegd. Als je zoals mij enkel aan superchargers moet tijdens de vakantie, kan ik me niet voorstellen dat mensen graag €9/maand als abonnement gaan kopen op een netwerk dat ze enkel in de vakantie gebruiken.Ze hebben wel eerder kritiek geleverd op de prijsstelling van Ionity:
Volkswagen kritisiert neues Tarifmodell von Ionity
Dat hangt echt enkel af van waar een IONITY locatie is gevestigd.overigens hoef je voor ionity ook minder om te rijden.
Of naast mijn Model3 zoals 2 weken geledenBeetje vreemd. Ik kan het wel begrijpen dat je met je Porsche naast een i3 moet staan en dat niet premium kan lijken, maar in het artikel spreken ze erover dat Audi rijders en Porsche rijders er kunnen laden, en dat is ook niet zo premium.
Misschien stellen ze zich ook vragen bij de IONITY locaties? Het werkt wel en zo, maar in Duitsland houden ze er wel van hun snelladers bij tankstations te zetten en dat ziet er ook niet premium uit, als je dan de hotels nabij Tesla superchargers gewoon bent.
Toch wel merkwaardig dat je met zo een ding moet parkeren met de bumper tot vlak bij de palen, dan uitstappen, heel de auto rondwandelen om langs passagierskant de kabel in te steken.Of naast mijn Model3 zoals 2 weken geleden
Toch wel merkwaardig dat je met zo een ding moet parkeren met de bumper tot vlak bij de palen, dan uitstappen, heel de auto rondwandelen om langs passagierskant de kabel in te steken.
En het is niet alsof ontwerpers geen betere plek kenden toen ze nog auto's met verbrandingsmotoren moesten bouwen. Toen kon dat wel nog altijd links- of rechtsachter.
Klopt. Links is enkel AC. DC laden kan enkel rechts.De Taycan heeft aan twee kanten een laadpoort. Kun je ook zie op de foto.
Klopt. Links is enkel AC. DC laden kan enkel rechts.
Daar zag ik de laatste dagen meer voorbeelden van.Begin dit jaar een ladende Taycan in D tegengekomen. Nadeel van de plek waar de kabel moet worden aangesloten is dat de kabel over de auto heen hangt - of er iig tegenaan. De laadpaal staat nl doorgaans in het midden. Zag het ook bij de etron. Geen fijn gegeven bij storm enzo. Is gewoon niet over nagedacht.
View attachment 566684
In dit stuk van Spiegel ook sprake van een apart laadnetwerk voor Audi en evt Porsche - onder project Artemis.Volgens deze berichten zou VW ontevreden zijn met hun participatie in Ionity en overwegen een eigen laadnetwerk op te zetten.
Plant der VW-Konzern ein exklusives Schnellladenetz? - electrive.net