Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp gevraagd voor TESLA - Kalender

This site may earn commission on affiliate links.
Hi Frank,

De kalender is sedert donderdag in druk, maar vandaag kregen we in plaats van het sein dat ie klaar is de melding dat ze met een technisch probleem zitten ( inkt op ?? ) en dat het drukken maar op 27 november zal klaar zijn... . :mad:

Zodra ze binnen zijn doen we de praktische "weegtest" zodat we de portkost kunnen bepalen.
Enfin, een beetje vertraging, maar tegen 1 januari kan ie probleemloos aan de muur prijken !

Xavier
 
Hi Frank,

De kalender is sedert donderdag in druk, maar vandaag kregen we in plaats van het sein dat ie klaar is de melding dat ze met een technisch probleem zitten ( inkt op ?? ) en dat het drukken maar op 27 november zal klaar zijn... . :mad:

Zodra ze binnen zijn doen we de praktische "weegtest" zodat we de portkost kunnen bepalen.
Enfin, een beetje vertraging, maar tegen 1 januari kan ie probleemloos aan de muur prijken !

Xavier

We horen wel op tijd wanneer en hoe we kunnen bestellen?
 
Ja hoor,

Zodra ik de kalenders binnen heb post ik hier op het forum alle info.
Ik wil enkel nog een echt exemplaar wegen zodat ik de portokosten kan bepalen, het gewicht dat de drukker inschat ligt net op de grens van 2 portokosten.
Voor de Belgen maakt dit niet echt veel verschil, maar versturen naar Nederland kan wel gevoelig verschil maken.
 
Ook een mailtje voor 2 gedaan.
Augustus is mijn maand. Niet mijn auto, maar wel precies mijn auto.
Geloof dat ik alleen de spoiler 'mis' als ik het goed zie. (en kan het interieur niet zien op de kleine preview foto).
Wiens auto is het?