Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
HAHA!
hij staat hier nu op de parking te updaten.:smile:
20160112_100405.jpg
 
Last edited:
Ik heb van die 'Waking up Tesla' melding alleen maar last als de auto net te ver weg staat maar toch via wifi is verbonden. Het wifi signaal is dan te slecht om te communiceren... Misschien bij jou ook aan de hand? Buren die een nieuwe router of extender hebben geinstalleerd die voor interferentie zorgt? Of hangt je auto aan 3G?

Dat was bij mij ook het probleem. Ik heb de kantoor WiFi credentials er toen maar uitgegooid en daarna was het probleem verholpen.

- - - Updated - - -

Half 1 vannacht.... Uw update staat klaar. Schoenen terug aan... en update opstarten.
Lachwekkend was wel, dat mijn radio op voulume 6 aanging tijdens de update (ik hoorde hem binnen) ... en ik daar niets aan kon doen. Geen enkele volume controle mogelijk.

Vanmorgen Spotify getest met..... Justin Bieber, vreemd genoeg het eerste dat in me opkwam. :crying:

Leuk dat de autopilot nu ook vrachtwagens herkent en auto's op de banen naast je.
Vanmiddag op het werk de nieuwe autopark functie eens testen.


Niet alleen vrachtwagens, maar ook motoren. Ik moet wel zeggen dat ze een beetje onder een rare hoek staan. Aan die graphics valt nog wel wat te verbeteren.
 
Het verstoort een ander proces (als je net je achterklep dicht laat gaan stopt dat) en sowieso snap ik niet dat je voor een proces wat je altijd snel-snel wilt doen, je 2 seconden lang een een toets ingedrukt moet houden.

Ik heb een ander ritme:
- Als ik kom aanlopen 10-20 meter afstand doe ik mijn achterklep open (1x kort drukken aan achterkant)
- Als ik 3 meter van de auto ben, druk ik diezelfde knop lang in, waardoor de kabel ontgrendeld
- Pak mijn pasje uit de kofferbak en ontgrendel de kabel bij de lader
- Berg de kabel op in mijn kofferbak en sluit de achterklep

(Ja, ik heb mijn pasje altijd achterin de bak liggen. Erg handig als er zo af en toe een andere bestuurder met mijn auto weg wil en hij staat te laden)

- - - Updated - - -


Ook ik ben gemigreerd naar 7.1! Wat een genot!!

Maar euh... wat ik nog niet helemaal snap: Waarom werkt de Perpendicular Autopark alleen bij parkeerplaatsen aan de rechterzijde van de auto? Vrijwel alle parkeerplaatsen bij kantoren kan je zowel rechts als links parkeren!!
 
Ik heb een ander ritme:
- Als ik kom aanlopen 10-20 meter afstand doe ik mijn achterklep open (1x kort drukken aan achterkant)
- Als ik 3 meter van de auto ben, druk ik diezelfde knop lang in, waardoor de kabel ontgrendeld
- Pak mijn pasje uit de kofferbak en ontgrendel de kabel bij de lader
- Berg de kabel op in mijn kofferbak en sluit de achterklep

(Ja, ik heb mijn pasje altijd achterin de bak liggen. Erg handig als er zo af en toe een andere bestuurder met mijn auto weg wil en hij staat te laden)

- - - Updated - - -


Ook ik ben gemigreerd naar 7.1! Wat een genot!!

Maar euh... wat ik nog niet helemaal snap: Waarom werkt de Perpendicular Autopark alleen bij parkeerplaatsen aan de rechterzijde van de auto? Vrijwel alle parkeerplaatsen bij kantoren kan je zowel rechts als links parkeren!!

Als dat zoveel meter van de auto af al werkt is dat wellicht een goede workaround. Thanks!
 
Maar euh... wat ik nog niet helemaal snap: Waarom werkt de Perpendicular Autopark alleen bij parkeerplaatsen aan de rechterzijde van de auto? Vrijwel alle parkeerplaatsen bij kantoren kan je zowel rechts als links parkeren!!

Kun je dat niet toevallig oplossen door je richtingaanwijzer naar links te zetten tijdens het rijden langs de mogelijke plek? Zo werkte het in een eerdere ICE van mij wel namelijk. Zo kon je dus links of rechts van de weg gebruik maken van een parkeerplek.
 
Kun je dat niet toevallig oplossen door je richtingaanwijzer naar links te zetten tijdens het rijden langs de mogelijke plek? Zo werkte het in een eerdere ICE van mij wel namelijk. Zo kon je dus links of rechts van de weg gebruik maken van een parkeerplek.

Oh, niet aan gedacht. Even in de handleiding gekeken... daar staat het niet in beschreven. Maar op het plaatje (van het dashbord) brandt wel de richtingaanwijzer.... Ik ga het proberen!