Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Toen ik deze namiddag even thuis stopte om iets af te halen verscheen de melding dat de update beschikbaar was. ik heb die dan gesloten en dan had ik een Geel klokje bovenaan.
ik heb ook de notification op mijn iPhone gehad. Wanneer ik lader thuiskwam en mijn wagen aan de lader hing was het gele klokje verdwenen :(
Dus geen update meer beschikbaar...
 
Deze namiddag een berichtje op de app gekregen en inmiddels geïnstalleerd.
Alle wijzigingen zien er veelbelovend uit.
Van de spotify zal ik zeker genieten.
Het inparkeren zal ik niet kunnen testen, want ik werd gisteren aangereden en heb schade links voor :cursing:. Er is een sensor stuk en de parkeerhulp is uitgeschakeld :crying:
 
Moest mijn dochter naar haar korfbaltraining brengen en daar was het "verlossende" bericht.

IMG_3060.JPG


Heb mijn eerste update ontvangen en toen ik terug was, gelijk laten installeren. Dat er nog vele mogen volgen! :wink: Morgen maar eens kijken wat voor een nieuws het allemaal gebracht heeft.
 
Moest mijn dochter naar haar korfbaltraining brengen en daar was het "verlossende" bericht.

View attachment 107517

Heb mijn eerste update ontvangen en toen ik terug was, gelijk laten installeren. Dat er nog vele mogen volgen! :wink: Morgen maar eens kijken wat voor een nieuws het allemaal gebracht heeft.

He, bij mij gaf hij 45 minuten als indicatie. Zou AP langer nodig hebben?
 
Bij mij, een oude classic, duurde de update ook 45 minuten.

Ben blij met Spotify. Ik heb verder nog even gespeeld met de slot-opties (zoals de mogelijkheid om alleen de driver-deur te laten openen), maar ik laat het toch maar bij het oude. Het meest nadelige van de update vind ik het volgende:
In je media player had je voorheen rechtsboven een icoontje waarachter een pop-up menuutje zat waar je je muziekbron koos (zoals FM, DAB, iPhone, USB, TuneIn etc.). Nu zit op diezelfde plek ineens een equalizer icoontje. Daar kom ik dus nooit aan en het is voor mij volstrekt onnodig om daar snel bij te kunnen. Als ik een muziekbron wil veranderen en bijvoorbeeld USB wil selecteren moet ik nu naar het browse tabblad van de media player, helemaal naar links in het menu, dan My Devices kiezen en dan pas USB. Dat ging met het voormalige icoontje sneller. Misschien een kwestie van wennen, maar voor mij is echt totaal nutteloos om sneller bij je equalizer te kunnen komen.