You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even je landkeuze nakijken dan. Waarschijnlijk staat die op United States ipv op Netherlands...
Done.
Wat is dat, range mode? ;-)
Op droog asfalt in elk geval niet, en al helemaal niet bij rechtuit...Is inderdaad enkel voor de PD modellen. Misschien doen ze het niet voor de RWD P modellen omdat de achterkant zo al losbreekt bij volle acceleratie?
Op droog asfalt in elk geval niet, en al helemaal niet bij rechtuit...
Precies bij 15+ graden en warme banden kan ik hem vol in stampen zonder wielspin.
Plus is het zo dat Launch Mode juist er voor zorgt dat je vol kan accelereren met een minimale wielslip. Dus het zou eerder helpen dan verergeren, kom maar op met die Launch Mode op onze classics!
Ik heb vorige winter ook al gemerkt dat bij koude accu zowel het acceleratievermogen als regenereren behoorlijk beperkt werd. Ik heb nog niet gemerkt dat de mate waarin dat gebeurt nu meer zou zijn dan vorig jaar...Vanochtend ff technische ondersteuning gebeld.
Sinds laatste update werkt mijn "standaard setting regeneratie" veel minder sterk dan voorheen.
Normaal remt auto minder als je accu vol is want dan kan er geen energie meer in maar nu ook bij halve of legere accu remt je aanmerkelijk minder sterk af.
Volgens Tesla klopt dit en heeft het te maken dat de auto, afhankelijk van accu temperatuur, zichzelf beschermd.
Verder zei de goede man dat bij lange stukken rijden de ideale accu temp 30-31 gr Celsius is, nu was mijn accu maar 17 gr Celsius (er werd live ff meegekeken) dus heeft de accu meer moeite om de regen energie op te slaan. Al met al een duidelijk verhaal dat Tesla de accu en drive motor meer beschermd dan voorheen.
Iemand anders het ook gemerkt ?
Heb liever dat de boel heel blijft, dan dat de regeneratie maximaal is bij een koud systeem.
Die regen stippellijn gaat tegenwoordig wel eerder weg, terwijl de regen nog steeds beperkt is. Deze ochtend na een 20 km rijden was de stippellijn al lang weg, maar bij 80km/u op de snelweg bij 'gas los' geen remlicht door beperkte regen.Er komt dan ook een gele stippellijn te staan in de power consumptie/regeneratie meter.
Verder heb ik de indruk dat deze versie een chaos is qua berekeningen. Waarschijnlijk waren ze te druk met de rechter-baan-Tesla's (daar zie ik altijd de autopiloten rijden)
Tellers die de mist ingaan, soms inderdaad geen limiting streepjes, sterk verminderde 90% range. Ik vermoed dat in versie 8 alles weer is opgelost.
Weet iemand wat het verschil is tussen de gele stippellijnen en de gele driehoekjes? Ik heb ze al zowel bovenaan als onderaan gezien, soms samen en soms ook niet samen.
Dat ervaar ik ook. Zeker op lange ritten wordt het gewoon koud in de auto! Ik zou maar wat graag de oude climate control functionaliteit weer terug hebben.Sinds 7.0 heb ik het gevoel dat de climate controle minder stabiel werkt. Ik moet hem nu op 21.5 graden zetten om hetzelfde warmtegevoel te krijgen als vroeger bij 20.0. Dat is al eerder door een aantal mensen hier gemeld. Maar ik ervaar ook sterk wisselende temperatuur. Soms is het (te) warm bij het instappen maar wordt het plotseling koud, soms vooral bij mijn voeten. Mogelijk is er tocht bij het driehoekige ruitje links, maar dat is niet veranderd sinds 6.2. Iemand anders met dergelijke ervaring?
Dat ervaar ik ook. Zeker op lange ritten wordt het gewoon koud in de auto! Ik zou maar wat graag de oude climate control functionaliteit weer terug hebben.