Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Fastned account aanmaken op android... wat een klucht.

This site may earn commission on affiliate links.

jr_gn

Member
Supporting Member
Feb 1, 2023
238
326
Bruges, Belgium
Ik wou gisterenavond dus een Fastned account aanmaken.
Dat moet via de smartphone. Geen issue.

Of dan toch?

1. bij het aanmaken van de account verzendt de app een sms'je ter controle van het gsm-nummer.
2. daarop crasht de app
3. vervolgens komt het sms'je binnen
4. dan open je de app terug ... maar je kan code niet ingeven want de app is opnieuw opgestart ...

Hmm.
Even creatief zijn dan.

1. je installeert de app op een tweede smartphone
2. je laat het sms'je verzenden naar de eerste smartphone
3. aha... de app crasht deze keer niet op smartphone 2 en geeft het scherm voor de geheime code weer
4. je vult die code in, en klikt op doorgaan
5. en dan... gebeurt er niets meer...

Hmm.

(herhaal bovenstaande 4 keer, je haalt er een 3de smartphone bij, tot je zeker bent dat het niet aan je jou ligt, niet aan de smartphones, of whatever)

Dan maar helpdesk gecontacteerd, want ik ben blijkbaar de enige niet met problemen volgens de reviews in de store. En dat al sinds maanden.
De reactie laat me toch wel de wenkbrauwen fronsen.
"We have heard this from multiple customers since yesterday. The issue has been reported to our developers. They will take a look at this next week. The issue is only present on Android devices. My advice is to use an iPhone or iPad to open your account. It might also help to swap SIM cards if possible. Could you please let us know if it did work after trying this?"

Dat geloven die toch zelf niet? Sorry, maar als Fastned er al niet in slaagt om je als klant binnen te halen.... wat zal al er nog allemaal niet verkeerd lopen? Dat geeft al geen goede indruk wat mij betreft.