Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

extra reclame op TuneIn?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb juist eergisteren en gisteren gezapt tussen tunein kanalen, maar vond geen repeat adds. Bij vergelijking tussen bnr op radio en tunein evenmin, exact dezelfde reclames.
Tunein loopt ong 1 minuut achter op de gewone radio. Blijkt handig als je net iets miste op de radio (verkeersinfo).
 
Meer dan een minuut vertraging! NPO radio 1 zojuist.
 

Attachments

  • IMG_5499.PNG
    IMG_5499.PNG
    65.1 KB · Views: 60
Meer dan een minuut vertraging! NPO radio 1 zojuist.
Buffer kan variëren. Als de uitzending wordt onderbroken (telefoongesprek, melding van flitsmeister,..) dan pauseert hij de uitzending. Daardoor wordt het verschil steeds groter. Als ik net naar een zender ben geschakeld, dan lijkt die (nieuws) toch redelijk synchroon te lopen met de werkelijke uitzending.
 
  • Informative
Reactions: Jkr85
Hier hetzelfde probleem in de Classic S waar mijn vrouw in rijdt.
Het lijkt afhankelijk van de zender waar je naar luistert. Er zijn er twee waar ik regelmatig naar luister, waarvan één zo nu en dan de Nederlandstalige (mijn Spaanse chip is vervangen) reclame-derrie over me probeert uit te storten. De andere zender heeft dat niet; is denk ik afhankelijk van deals die ze maken met TuneIn. Ik schakel altijd direct naar de andere over, zodra ik het hoor. Zal ze leren! (Niet...:mad:).
 
Hebben wij allemaal sinds kort last van TuneIn reclame die gewoon door uitzendingen, zoals BNR, heen speelt ? Ik krijg extreem vaak dezelfde irritante reclame te horen (iedere 5 minuten - soms vaker) over een ZZZZZZZP'er die ligt te slapen (van SharePeople).

Het is niet om aan te horen, zo vaak. TuneIn is hiermee onbruikbaar geworden. Als de oplossing is om een betaald TuneIn account te kopen, dan had ik de FM radio-tuner liever behouden.

Of ben ik de enige pechvogel?
 
Het is niet om aan te horen, zo vaak. TuneIn is hiermee onbruikbaar geworden. Als de oplossing is om een betaald TuneIn account te kopen, dan had ik de FM radio-tuner liever behouden.

Of ben ik de enige pechvogel?
Er zijn TuneIn zenders die de uitzending voor reclame onderbreken, maar ik luister ook regelmatig naar een zender die geen reclame uitzendt.
Volgens mij afhankelijk van de hoeveelheid geld die een zender via reclame binnen wil halen.