Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: robertvg and Enzo63
Ach, laten we de capitoolbestorming en ander meuk die die via Twitter veroorzaakte niet afrekenen want "reclame" en "reuring". De waanzin der wereld.
Nee, dat bedoel ik ook weer niet. Het leven is zonder Trump gewoon een stuk saaier geworden. Telkens als je dacht dat het niet meer erger kon kwam hij weer met iets wat wel degelijk erger was. Maar ik veracht hem wel. Enfin, zinloze discussie want hij komt kennelijk toch niet meer terug.
 
Ik moest toch even lachen met Musk z'n verwijzing naar de terugval van adverteerders. Dit zou te wijten zijn aan "activisten". Volgens mij gewoon mensen die hun "free speech" rechten uitoefenen....niet dan? .... ja, in dit soort gedoe kom je dan terecht. Ik hoop echt dat hij er iets van kan maken maar ...
 
Dat is voorlopig misschien nog een brug te ver maar diezelfde brug staat inderdaad dicht op instorten.
Ik ben wel blij dat vele grote ondernemingen voorlopig gestopt zijn met adverteren tot er duidelijkheid is.
Och, zolang dat fossiele auto-, vervuilende, financiële (Musk wil PayPal versie2) en concurrerende media-bedrijven zijn kun je dat ook als goed nieuws


En mijn knieën zijn sterk genoeg om een jaartje aan te kijken hoe zich dit allemaal ontwikkelt. Vindt het wel interessant allemaal.

#dontpanic
 
Musk vraagt er zelf om met dit soort tweets. De man heeft echt niet door dat dit spel voor Tesla eens heel slecht kan aflopen. Soort van Buckler-Youp situatie…
 

Attachments

  • B4119ACC-BD3E-48E2-86BA-1C03A0DEC225.jpeg
    B4119ACC-BD3E-48E2-86BA-1C03A0DEC225.jpeg
    318.4 KB · Views: 75
Buckler was lauwe urine, niet te vergelijken met Tesla. Daar was niet veel voor nodig om het over het randje te krijgen.


En de jongens en meisjes van VAG probeerden weg te komen met poging tot vul maar in. Tijdelijke ophef en selectieve verontwaardiging en weer over tot de orde en vooral waan van de dag. Volledig verdwenen uit het collectieve bewustzijn.

Wie van het grote publiek weet zich nog ‘pedo guy’ en ‘alamedo county is fascist’ te herinneren? Ook van die juweeltjes van Elon. De public outcry was destijds minstens net zo erg.

In de media horen we nu continu de mantra ‘de democratie is in gevaar door de overname van Twitter door Musk’.
Ik ben er van overtuigd dat het publiek al jaren weet dat de democratie in gevaar is, maar dan door falend leiderschap en totaal gebrek aan visie van de boven ons gestelden.
 
Dat is voorlopig misschien nog een brug te ver maar diezelfde brug staat inderdaad dicht op instorten.
Ik heb hetzelde gevoel, maar wacht op feiten. Velen anticiperen wellicht al op wat niet zal gebeuren. De soep wordt nooit zo heet gedronken als ze geschonken wordt. Hoewel, Musk heeft al vaker in verwarmde borden geschonken.
Ik ben freelance, en met een mooi aanbod en met nog slechts 5 jaar te gaan is werknemer worden misschien weer een optie.
Tot nu was een niet-Tesla bedrijfswagen een tegenargument (FOMO vooral). Nu zou dat al minder spelen. Als hij maar elektrisch is.
 
Och, FoxNews heeft er ook een idee over. Wat je er ook mag van vinden, Twitter en Musk krijgen wel de aandacht.

"The left and the media reacted to Musk’s purchase the way 6-year-old boys used to react if a girl entered their clubhouse."