Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Och, FoxNews heeft er ook een idee over. Wat je er ook mag van vinden, Twitter en Musk krijgen wel de aandacht.

"The left and the media reacted to Musk’s purchase the way 6-year-old boys used to react if a girl entered their clubhouse."

Volgens mij moet Musk soms toch wel zitten te bulderlachen:

Bij Fox en de (extremere) Republikeinen denken ze dat ze met Musk weer een medestander hebben
Bij de democraten wordt het einde van de democratie aangekondigd
Musk zelf heeft nog maar weinig inzage gegeven over hoe “Free Speech” er nu eigenlijk moet uizien En laat volgens mij beide kanten in de waan.

Wat ik uit het Baron Funds interview kan afleiden, is dat er op zich weinig aan de moderatie zal worden gewijzigd
sterker nog, door betalende karakter wordt er automatisch aan moderatie gedaan.

Ik hoop in ieder geval dat hij weet waarmee hij bezig is want zo niet gaat het vies worden.
 
Och, FoxNews heeft er ook een idee over. Wat je er ook mag van vinden, Twitter en Musk krijgen wel de aandacht.

"The left and the media reacted to Musk’s purchase the way 6-year-old boys used to react if a girl entered their clubhouse."

Bij Fox krijgen ze spontane zaadlozingen van wat er op Twitter gebeurt.
 
Er werken ook nog al wat dames…in de presentatie tenminste.

Daar weet Waylon wel raad mee. Schijnt therapie te zijn.

 
Daar weet Waylon wel raad mee. Schijnt therapie te zijn.

Dank voor de tip!
Morgen meteen even bellen…:cool:
 
  • Funny
Reactions: RobsEV
Zit serieus te overwegen mijn volgende EV bij een andere andere fabrikant te kopen. Na 3 Tesla's in 7 jaar. Wat een maflapper.
Denk dat Twitter blij mag zijn met Musk.
Zachte heelmeesters zijn nu niet gewenst.

FhxVpXKUYAIL4Wp.jpeg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Ik ben het wel met jullie eens: in Nederland zitten we behoorlijk op de lijn van de zachte heelmeesters en daar komt gemiddeld weinig vooruitstrevends uit. Terwijl ondernemers die met een start-up mentaliteit tot het gaatje gaan de gaafste dingen neerzetten. Het verbaast mij niets dat Musk (Pay Pal, Tesla, Space X, Boring, Neuralink) een extreme versie hiervan is. Take it or leave it. Ooit dacht ik 'de groeten wanneer ik hier harder moet gaan werken' en ben weggegaan omdat ik niets voor de 'missie' van de organisatie voelde, een keer dacht ik 'ik zit hier goed ondanks halve kracht' en als zzp-er ga ik tot het gaatje.
 
Als Elon niet "zo gek" was reden we nu in een andere (gegarandeerd fossiele!!!!!!!!) auto, zaten we niet op dit forum en hadden sommigen die deze "gek" al vroeg briljant vonden niks met de aandelen verdiend.
Er zou werkelijk geen enkele EV massaal rondrijden, geen stukje van een raket gerecycled worden, geen aap met alleen hersenactiviteit pong spelen, geen serieus nuttige enigszins betaalbare humanoïde robot in ontwikkeling zijn zonder deze "gek". Ik vind niet alles OK, maar er bestaan geen mensen waaraan ik echt alles OK vindt. Ik troost me dan met de gedachte "Als het echt zinloos zou zijn deed Elon het niet, want hij heeft het best druk, benieuwd hoe dit UITEINDELIJK uitpakt"
 
Zit serieus te overwegen mijn volgende EV bij een andere andere fabrikant te kopen. Na 3 Tesla's in 7 jaar. Wat een maflapper.
Ik zou zeggen, bestudeer dan wel de volledige levensloop van de CEO voor je een ander merk koopt want vergeet niet dat je dat bij een Tesla alles bepalend vond, Denk dat je eerst moet googelen om de naam van die CEO überhaupt te weten. En ik wens je succes bij het achterhalen van de diepere drijfveren van de CEO, die zal ie vast niet twitteren.
 
Hij heeft het hoofdkwartier gesloten omdat er veel werknemers voor de oprotpremie gekozen hebben ipv hard core werken. De Economist noemt het al de "Twexodus"😄. Ik ben bang dat de hubris toch een beetje toegeslagen heeft by ome Elon. Van mij mag Twitter wel door het putje.
 
Hij heeft het hoofdkwartier gesloten omdat er veel werknemers voor de oprotpremie gekozen hebben ipv hard core werken. De Economist noemt het al de "Twexodus"😄. Ik ben bang dat de hubris toch een beetje toegeslagen heeft by ome Elon. Van mij mag Twitter wel door het putje.
Echt zo'n onzin. Dit gaat helemaal goed komen.
Dejzus de hoeveelheid ophef die er was toen Whatsapp door Zuck werd overgenomen.
Uiteindelijk is er een handjevol mensen blijven hangen op Signal en Telegram.
 
Ik ben het wel met jullie eens: in Nederland zitten we behoorlijk op de lijn van de zachte heelmeesters en daar komt gemiddeld weinig vooruitstrevends uit. Terwijl ondernemers die met een start-up mentaliteit tot het gaatje gaan de gaafste dingen neerzetten. Het verbaast mij niets dat Musk (Pay Pal, Tesla, Space X, Boring, Neuralink) een extreme versie hiervan is. Take it or leave it. Ooit dacht ik 'de groeten wanneer ik hier harder moet gaan werken' en ben weggegaan omdat ik niets voor de 'missie' van de organisatie voelde, een keer dacht ik 'ik zit hier goed ondanks halve kracht' en als zzp-er ga ik tot het gaatje.
Nou, kom eens in België werken 🤣
 
Hij heeft het hoofdkwartier gesloten omdat er veel werknemers voor de oprotpremie gekozen hebben ipv hard core werken. De Economist noemt het al de "Twexodus"😄. Ik ben bang dat de hubris toch een beetje toegeslagen heeft by ome Elon. Van mij mag Twitter wel door het putje.
En al die geclaimde drama lokt nieuwe gebruikers.

Elon heeft er enkel voordeel bij dat de media in hyperbolen over Twitter blijven schrijven.
 
  • Like
Reactions: JanG007