You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even serieus.
Het is de eerste auto die ik hou boven de 160k km heb gehad.
ik zit nu bijna aan 210.000 km.
Dus dit soort slijtage nooit tegengekomen.
Maar ik plan om nog zeker een paar jaren verder mee rijden.
Vraag aan de specialisten (@Gtech, ...) en eigenaars van 200k+ km model S: als deze stukken echt slijten en dus breekbaar worden, zouden die preventief moeten vervangen worden?
Ter info, voor bouwjaar 2013: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10153421-9999.pdf
Klopt, maar 11 jaar geleden, toen dit gebeurde, was deze R8 gloednieuw.dat is een berichtje van meer dan 11 jaar geleden
toevallig ga ik morgenochtend naar Serfaus (deze keer weer met de MS, want vrouw gaat niet mee). Was van plan om hem weer goed uit te testen en maar hopen dat het gebrek een uitzondering is.
Ze moeten ook vooraf betalen, hoe zou dat komen?En vanavond werd er dus aandacht besteed aan dit probleem in RADAR. Hoofdrolspeler: het taxi-bedrijf op Schiphol ...
Waarschijnlijk omdat Tesla eerder werk geleverd heeft dat niet naar tevredenheid van de klant uitgevoerd is, waarna de klant betaling achterhield tot de gebreken alsnog verholpen werden.Ze moeten ook vooraf betalen, hoe zou dat komen?
Als je binnen die 2 jaar over de 80.000 km gaat klopt dat toch? Het moest ook niet zo positief over Tesla zijn natuurlijk. Laten we zo zeggen je moet problemen wel heel erg netjes oplossen om bij Radar positief in het programma te komen.Heel toevallig heb ik als Belg deze uitzending ook gezien. Vreemd dat de eerste eigenaar (model S) sprak dat er maar 2j waarborg op zijn auto zat?
Voor zover mij bekend (zo was het bij mij in ieder geval) begint het met wat kraken tot aan echt beschamend veel herrie in vrij korte tijd.Toch zou het Tesla sieren om alle modellen die het kan betreffen preventief op te roepen en te controleren. De draagarmen is wel een zorgpunt.
Als ze zoveel geluid maken, heb je een punt. Het probleem zit bij het als. Daarover sprak die gast in Radar in elk geval niet. Wel gaf hij goed aan waar het kon afbreken. Of die persoon in Zwitserland waarbij het afbrak onder hoge snelheden.Voor zover mij bekend (zo was het bij mij in ieder geval) begint het met wat kraken tot aan echt beschamend veel herrie in vrij korte tijd.
Dan kan de boel inderdaad gaan afbreken, maar welke malloot negeert die klachten nou?!?
De taximijnheer liet het nota bene nog horen in de uitzending.Als ze zoveel geluid maken, heb je een punt. Het probleem zit bij het als. Daarover sprak die gast in Radar in elk geval niet. Wel gaf hij goed aan waar het kon afbreken. Of die persoon in Zwitserland waarbij het afbrak onder hoge snelheden.
Bij mijn zitten nog de originele armen onder de auto. Ik heb geen geluiden en hoef ik me dan geen zorgen te maken? Dat doe ik helaas wel.
Zojuist de uitzending opnieuw bekeken. Maar wat de man zegt: we reden met een km 15 a 20 over het terrein rechtuit en ineens een ruk aan het stuur en een hoop geraas. Dat zijn mijn inziens de waarschuwingssignalen te laat.De taximijnheer liet het nota bene nog horen in de uitzending.
Gelet op het probleem is het vrij onmogelijk dat je zonder bijgeluiden dit probleem hebt.
Althans, tenzij de draagarmen meerdere problemen kennen, maar uit de uitzending maak ik wel op dat ze precies het probleem benoemen zoals ik het ken.
Van wanneer is deze auto en bij welke km-stand moest dit gebeuren?Bij mijn model 3 zijn afgelopen weken de onderste en de bovenste draagarmen aan beide kanten vervangen. Links is ook de schuine draagarm vervangen.
dit vanwege gekraak bij het sturen. Dit werd steeds erger. Was vorig jaar alleen te horen in de winter, waarna Rdam Sec aangaf daar niets aan te kunnen doen.