Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat niemand van de personen die hier een fanatieke reactie geplaatst hebben dit ook daadwerkelijk zo bedoelen. Zie het als bevlogenheid, het feit dat men ogenschijnlijk zo fanatiek wordt is alleen maar een compliment aan de organisatie. Het is een combinatie van pure lol en fanatisme. Als je eenmaal bezig bent ga je er ook helemaal voor en bij aankomst stort je je dan ook op de goede antwoorden en de uitleg. Dan lees je over een meertje waar je niet overheen had mogen rijden of dat je een E van Elke had moeten opschrijven i.p.v. een A. Dan slaak je even een nauwelijks serieus bedoelde vloek, maar niets dat de euforie van een fantastische dag ook maar enigszins teniet kan doen. Neem de verontwaardiging over sommige elementen van de rally hier dus niet te serieus, iedereen heeft genoten, iedereen heeft niets dan lof over voor de organisatie en iedereen kijkt reikhalzend uit naar vorig jaar.
 
De mannen die de taak hebben gekregen om die te plaatsen kregen 5 min voor 12 deze taak in de maag gesplitst.

Een (of zelf twee) kus(sen) van de juffrouw en een bank vooruit.. Input is altijd goed, kijk maar naar Elon musk ;) Ik denk dat je iedereen mag vragen of hij deze dag geweldig/geweldig of geweldig vond, iedereen hetzelfde zal antwoord : super geweldig ;). Dat letters die de weg zijn overgesprongen maakt daar geen bal aan uit ;)

Het belangrijkste is inderdaad de mooie score voor diggit!

- - - Updated - - -

...
Tot 28 mei !

gr

PJH

PJH .. de avond was al helemaal gemaakt met het leuke gezelschap dat aan de tafel stond. Leuke babbel gehad, en gezellig! Tot volgend jaar!
 
Bedankt voor alle positieve reacties. Zowel gisteren irl als hier op het forum. Vwb de kritische noot: binnenkort evalueren we de E-rally om zo te pogen het volgend jaar nog beter te doen (hogere opbrengst wordt wel een grote uitdaging..). Feedback die niet kan wachten mag alvast naar [email protected] maar de kans is groot dat we ook nog een evaluatie mail rondsturen aan de deelnemers.
Maar eerst even bijkomen van een geweldige dag. pff.
(niet te lang, want we willen toch snel de uitslagen, foto's en het inschrijfformulier voor 2016 on-line).

En vergeet niet onze Facebook pagina te liken. We zijn nog steeds op zoek naar > 300 likes zodat we een TomTom kunnen weggeven. Helpt misschien om volgend jaar nog beter te eindigen. https://www.facebook.com/erallyEU
 
hier nog een paar kiekjes
de eerste superchargers
IMG_5251.JPG


foto van de nachtwaker
20150529_224114.jpg


tot in de vroege ochtend...
20150530_064949.jpg


ons "dreamteam"
IMG_5263.JPG


nogmaals dank aan de super organisatie en hopelijk kunnen we er volgend jaar weer bij zijn
IMG_5269.JPG

zoek de vreemde auto.. is dit nu een beeld voor de toekomst?
IMG_5273.JPG

IMG_5261.JPG
 
Dank voor alle positieve reacties! Het is best wel bijzonder om te zien hoe een ideetje tijdens ons eerste "officiële" TMC treffen (de bijeenkomst in september 2013 bij Jetje, waar wij de eerste circa 10 geleverde signature Tesla's konden bewonderen!) is uitgegroeid tot zo'n groot evenement!

Dank voor jullie deelname en enthousiasme!

Er zijn uiteraard talrijke punten die voor verbetering vatbaar zijn, zoals Maurice hiervoor al heeft aangegeven zullen wij hier serieus werk van maken. Om alvast in te gaan op een punt: het was de bedoeling de vrijwaringsclausule vooraf aan de deelnemers toe te zenden, zodat deze in alle rust gelezen kon worden. Dat is dus mis gegaan, waarvoor mijn excuses.

Toch mooi om te zien dat het vertrouwen van de meeste deelnemers kennelijk zo groot is deze veelal (praktisch) ongelezen werd ondertekend!
 
Wat een super leuke dag was het. Super leuk om zoveel Tesla's bij elkaar te zien.
Ook de route was erg leuk al heb ik geen idee waar we allemaal geweest zijn.
Mocht er iemand visible tesla aangehad hebben (of iets anders) dan zou ik het wel leuk vinden om de plot daarvan te zien.

Volgend jaar staat al in de agenda maar voor die tijd nog even op en neer naar de Tesla Fabriek :)
 
Wat een super leuke dag was het. Super leuk om zoveel Tesla's bij elkaar te zien.
Ook de route was erg leuk al heb ik geen idee waar we allemaal geweest zijn.
Mocht er iemand visible tesla aangehad hebben (of iets anders) dan zou ik het wel leuk vinden om de plot daarvan te zien.

Volgend jaar staat al in de agenda maar voor die tijd nog even op en neer naar de Tesla Fabriek :)

Gedeeltelijk plot .. met enkele piekjes ;-)
Log1.jpg
Log2.jpg
Log3.jpg
Log4.jpg
 
Editie 2015 zit er helaas op.
Dank aan iedereen die ook van de editie 2015 een succes gemaakt heeft.

De organisatie heeft een aantal van de onvolmaaktheden van editie2014 kunnen wegwerken - de start én de finish waren bvb. dit jaar een stuk strakker én vlotter georganiseerd dan bij vorige editie.
Waarmee ik meteen ook wil zeggen dan we volgend jaar de verbeterpunten van 2015 zeker zullen meenemen.

Eén punt dat we alvast anders zullen aanpakken : in het zenuwcentrum zullen we volgend jaar met laptop's werken, ipv PC's : dit jaar is tot twee maal toe de stroom uitgevallen tijdens het ingeven van de data. (of we nemen een Tesla Powerwall mee)
Als gevolg daarvan heeft het verwerken van de resultaten langer geduurd dan verwacht; excuses.

En nogmaals : er is bij de uitslag géén rekening gehouden met de linkse letters.

Thanks, en hopelijk tot 2016.
 
Last edited:
Zoals in voorgaande posts reeds aangegeven is, vonden ook wij dit een zeer leuke ervaring en hebben de volgende editie reeds in de agenda genoteerd!


Persoonlijk wilde ik nog de eer redden door een paar velgen met banden te scoren maar greep net mis...

Sorry Fred85D voor het eventuele wegkapen van uw eer!
Maar nu is wel mijn probleem - welke sneeuwkettingen ik komende winter in Zwitserland zal nodig hebben - in één keer opgelost: GEEN :biggrin: