Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
De Tesla staat terug te blinken :cool:(heb er mijn zondagse MTB sessie voor opgeofferd)
Maar het blijft me verbazen wat ik gisteren met de auto heb gedaan, wat ik normaal nooit zou doen. (de modderwegen en tussen die beesten)
bij elk bord zag ik wel een doemscenario gebeuren zoals een edelhert dat mijn flank zou rammen, een kameel de die zich wat kwam schuren tegen de auto, of een giraf die op mijn dak kwam kwijlen.
mijn copiloot vond het dan nog nodig om het raampje open te doen en de beestjes te roepen.:crying:
Het is toch verwonderlijk dat er op deze dag geen incidenten gemeld zijn.

BTW, ik heb geen luchtvering, maar ook niet echt problemen gehad. ik denk dat de off road wegen bij ons in België een stuk slechter liggen met veel diepere sporen.

wanneer kunnen we inschrijven voor volgende editie?
 
pano-BB-Rally.jpg


Staat me daar voor een paar centen :wink:
 
Het was inderdaad even poetsen. Mijn plaatselijke wasbox die "Een schone wasbox, wel zo fijn!" als slogan heeft moest lachen om de hoeveelheid modder die onder de auto en uit de wielkasten vandaan kwam!

Vanochtend riep iemand vanuit een Peugeot 307CC nog heel hard "Het was een mooie rally gisteren!". Ik ben dus niet de enige die nog enthousiast met een glimlach rondrijd ;)
 
Het was inderdaad even poetsen. Mijn plaatselijke wasbox die "Een schone wasbox, wel zo fijn!" als slogan heeft moest lachen om de hoeveelheid modder die onder de auto en uit de wielkasten vandaan kwam!

oke, ik zal ook maar bekennen...

mijn vrouw heeft van de ganse Tesla-mania nog steeds niets begrepen.
maar mijn auto twee maal poetsen op goed 36u tijd, dat had ze nog nooit gezien.

na de poetsbeurt kwam de hint dat ik misschien toch beter de klinkers ook kon kuizen... die kilo's modder kunnen niet blijven liggen...

voor Frank :
IMAG0161.jpg
 
Ook ik heb genoten van de E-rally. Bedankt voor de organisatie en alles wat er voor ons geregeld was.

Even leuk om te melden. Voor het eerst heb ik nu het verschil gezien tussen de 85 (die ik heb) en de 85P. Bij het oprijden van de A58 bij Oirschot zag ik de (al enige tijd voor mij rijdende) 85P razendsnel van mij wegrijden ondanks mijn eigen "full throttle". Chapeau!!!!

Ik heb op de Facebookpagina van Tesla een eerste bericht gezet over onze Rally. Reageer er vooral op, plaats foto's zodat ze in Amerika kunnen zien wat wij in Europa hebben bereikt.

https://www.facebook.com/teslamotors?ref=ts&fref=ts

foto 2-1.JPG
 
Last edited: